کد خبر 1024220
تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۴
جهانبخش

وینگر راست تیم فوتبال برایتون با گل زیبایی که به بورنموث زد از فشار وحشتناک ماه های اخیر خارج شد.

به گزارش مشرق، علیرضا جهانبخش فصل پیش به عنوان  گران ترین خرید تاریخ برایتون با این باشگاه قرارداد امضا کرد اما در طول حدود 15 ماهی که در این تیم حضور داشت روزهای کابوس واری را پشت سر گذاشت، جایی که در طول فصل گذشته کم و بیش در ترکیب برایتون بازی کرد و نمایش مورد انتظار سرمربی این تیم را نداشت اما در طول فصل جدید خیلی کم فرصت بازی کردن پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید:

واکنش رسانه‌ انگلیسی به گلزنی جهانبخش

درطول فصل جدید گراهام پوتر کمتر به جهانبخش بازی داده است اما او امروز در بازی با برنموث برای اولین بار در طول این فصل در ترکیب ثابت این تیم به میدان رفت و در دقیقه 4 بازی توانست اولین گل فصل خود را بزند، او در این دقیقه از بازی پاس روبه عقب مایوپی را از گوشه سمت چپ محوطه جریمه با یک ضربه سرضرب و زیبا به زاویه مخالف زد و توپ در گوشه دروازه این تیم آرام گرفت.


 علیرضا جهانبخش بعد از به ثمررساندن این گل روی زانو خود نشست و چشم هایش را گرفت تا نشان بدهد در این مدت چه فشار زیادی را تحمل کرده است، شرایط سختی که باعث شده بود هم جایی در ترکیب ثابت برایتون ن داشته باشد و هم اردوی آخر تیم ملی ایران را از دست بدهد.

نکته جالب در مورد جهانبخش این است که او فصل قبل 1022 دقیقه در ترکیب برایتون بازی کرده بود و نه موفق به گلزنی شده بود و نه ارسال پاس گل اما برای فصل جدید لیگ جزیره در بیست و پنجمین دقیقه از حضورش در ترکیب این تیم توانست یک گل زیبا بزند. او بعد از اشکان دژاگه و آندرانیک تیموریان به سومین بازیکن ایرانی تاریخ لیگ برتر انگلیس تبدیل شد که موفق به گلزنی می شود.

جهانبخش که پیش از این شایعه هایی در مورد جدایی اش از برایتون در پنجره زمستانی به گوش می رسید با گلی که امروز زد شاید بتواند نگاه ها را به خود تا حدی تغییر بدهد و همچنان به ماجراجویی خود در لیگ برتر انگلیس ادامه بدهد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
    2 4
    کریم باقری هم عضو چارلتون بوده
    • IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
      1 0
      اولین گل تاریخ بازیکنان ایرانی رو اندو تیموریان در لیگ برتر انگلیس زده.کریم بقری رو اصلا بازی نمیدادن
    • لنگ حقیر IR ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
      3 1
      لنگی خبر رو خوب بخون،نوشته سومین بازیکنی که گل زده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس