استراماچونی

مذاکرات فشرده ۲ عضو هیات مدیره باشگاه با «آندراه‌آ استراماچونی» برای بازگشت به ایران وارد مرحله تازه‌ای شد.

به گزارش مشرق، اگرچه باشگاه استقلال در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که ادامه همکاری با آندره‌آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی این تیم منتفی است و وی به تهران باز نمی‌گردد اما به نظر می‌رسد برای بازگشت این مربی ایتالیایی هنوز روزنه های وجود دارد.

در روزهای اخیر جنگ رسانه‌ای شدیدی میان باشگاه استقلال و استراماچونی در گرفت و طرفین علیه یکدیگر مواضع تندی اتخاذ کردند. بالا گرفتن تنش موجب انتشار اسناد، نامه‌ها و ایمیل‌های ارسالی طرفین برای یکدیگر در رسانه‌ها شد.

بیشتر بخوانید:
 

باشگاه استقلال: فرصت استراماچونی به پایان رسید؛ خداحافظ ایتالیایی بهانه‌گیر
 

خطیر مسئول مذاکره با استراماچونی شد

استراماچونی برای بازگشت دوباره به ایران شروطی عجیب تعیین کرد اما باشگاه استقلال به غیر از آنچه که پیش‌تر در مورد آن با مرد ایتالیایی به توافق رسیده بود، سایر شروط را نپذیرفت.

مدیران استقلال برای اینکه زمان را از دست ندهند با فرهاد مجیدی وارد مذاکره شده و به توافق کامل رسیدند اما پس از جوی که هواداران استقلال در حمایت از استراماچونی و انتقاد از گزینه اصلی سرمربیگری هیات مدیره استقلال به راه انداختند، مجیدی امروز (جمعه) در در صفحه اجتماعی خود، نوشت: روزی سرمربی استقلال می‌شوم که هواداران به‌عنوان صاحبان اصلی آن خانه منتظرم باشند.

این در حالی است که حالا ۲ عضو هیات مدیره باشگاه استقلال یعنی «علی فتح‌الله‌زاده» و «اسماعیل خلیل‌زاده» بار دیگر با وکیل و نزدیکان استراماچونی تماس برقرار کرده اند تا هر طور شده نظر مساعد وی را برای بازگشت جلب کنند.

این مذاکرات ادامه داشته و گفته‌ می‌شود صحبت‌های امیدوارکننده ای میان طرفین در حال انجام است.

علی فتح‌الله‌زاده در خصوص آخرین وضیعت استراماچونی اظهار داشت: هیات مدیره برخلاف شایعاتی که وجود دارد، همچنان علاقه مند بازگشت استراماچونی است و تمام تلاش خود رانیز برای تحقق این خواسته می‌کند. پیغام هایی دریافتی را نیز رصد می کنیم تا بتوانیم به نتیجه برسیم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی GB ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
    2 2
    فتح الله زاده معلومه که هنوز به بلوغ فکری و مردی نرسیده ای . قدیم می گفتند مرد و قولش یا همان حرفش . تو که خداحافظی کرده بودی . مرد هم مردها قدیم .
  • امیر GB ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
    2 2
    هواداران استقلال مواظب توطئه ی سلطانیفر وزیر پرسپولیسی و دستیارانش در باشگاه استقلال باشید نباید کوتاه بیاییم حتی اگه شده باید بریم جلو وزارت ورزش اعتراض هزاران نفری تشکیل بدیم تا استراماچونی عزیز را به باشگاه برگردانند....یا استراماچونی یا تعطیلی باشگاه
    • سعید IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
      0 1
      خاک تو سر تیمی که تو طرفدارشی.. خخخخخ پروین و برانکو و کالدرون و من و همه هوادارها و پیشکسوتها به فدای پرسپولیس.
  • DE ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
    1 1
    کشتید مارو با این نابغه ی قرن فوتبال که اینهمه ناز و نوازشش را می‌کشید کسی که حتی ایتالیایی های ذوب شده در فوتبال اسمش را هم نشنیده اند. ..
  • DE ۰۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
    1 1
    افسوس. اینقدر که یه مملکت و مسئولینش برای برگشت یه مربی خودخواه و پول دوست تلاش کردن برای اومدن وبرگشت امام عصر تلاش کرده بودن، تا حالا ایشون ظهور کرده بود.
  • Msv IR ۰۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
    1 1
    بقران ادم از ایرانی بودنش خجالت میکشه فقط برید تو پیج استرا ببین چطور به التماس افتادن واقعا خجالت اوره چقدر خودمونو تحقیر میکنیم برا ادمای بی ارزش،من خودم تاجیم ولی بخدا دیگه گندشو بالا اوردن؛تو تیمای قبلی ک بود به زور اخراجش کردن ولی اینجا چه فضاحتی پیش اومد،این اقا اگه تیم استقلال یا کشور ایران براش مهم بود که وسط نیم فصل تیم رو تو اون اوضاح ول نمیکرد به امون خدا،تا قبل از اینکه بیاد ایران حتی یه پیج اینستام نداشت حالا ببین ایرانیا چقد خودشونو زیر پستش تحقیر میکنن واقعا باعث تاسفه که پیشکسوتا و زحمت کشای باشگاه روبه خاطر این اقا به باد فحش و ناسزا گرفت،این اقا پول براش مهم بود ک بهش رسید وگرنه مگه قرار نبود تا مشکل بانکیش حل شد فورا برگرده ایران؟ تو این مدت کل پیشکسوتارو انگ خائن بهشون زدن درصورتیکه قبل اینکه خیلی از کسایی ک کامنت میزارن هنوز ب دنیا نیومده بودن و این اقایون برا باشگاه تاج زحمت میکشیدن واقعا اینجاست که باید گفت انسانم آرزوست
    • بهمن IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
      0 0
      آقای محترم قبل ازهرچیزمن ۵۵سالمه وپرسپولیسی هستم وبرام فرقی نمیکنه که مربی استقلال کی باشه.اولا همیشه انسان بایدواقعیت روبگه.دوما دم از فرهنگ بالای ایرانی میزنیم ولی آنقدر دورویی ودروغ وتهمت به همدیگه میزنیم که اصل ماجرا رافراموش میکنیم.سوما آبروی مانرفته بلکه فوتبال ایران بخصوص استقلال برای ایتالیا رابهتروبیشترشناسونده.عزیزبرادرچراالکی به غیرت مابرمیخوره وهمون مثال معروف که هنرنزد ایرانیان هست وبس که فکرکنم شاعربنده خداازایران بیرون نرفته بود وخودمونوگل میزنیم.برای یکبارهم شدهیئت مدیره استقلال نگفت که علت اصلی رفتن استراچه بود.
  • خلیل قنواتی CA ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
    1 2
    فقط استراماچونی و دیگر هیچ...از فرهاد تشکر میکنم که بالاخره متوجه احساسات هوادار شد
  • هادی IR ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
    2 1
    لامصبا ولش کنین بره گم شه
  • سعید زنجانی IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
    1 1
    خداییش اگه خودتون شان و شخصیت ندارید از ما ملت مایه نذارید، من خودم طرفدار استقلالم ولی کم مونده شخص رییس جمهور دیگه دسته گل بگیره بره بگه آقا ما غلط کردیم برگرد سر تمرین
  • سعید زنجانی IR ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
    2 1
    خداییش اگه خودتون شان و شخصیت ندارید از ما ملت مایه نذارید، من خودم طرفدار استقلالم ولی کم مونده شخص رییس جمهور دیگه دسته گل بگیره بره بگه آقا ما غلط کردیم برگرد سر تمرین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس