حوادث نمایه

رئیس پلیس راهنمایی ورانندگی استان گفت: بانوان خانه دار با حدود ۲۷ درصد بیشترین متوفیان سوانح رانندگی درون شهری را طی ۸ ماهه سپری شده از سال جاری به خود اختصاص داده اند.

به گزارش مشرق، «فضل الله شیری» در خصوص این خبر اظهار داشت: بانوان خانه دار معمولا به دلیل استفاده از پوشش تیره و بی توجهی به اطراف در هنگام عبور از خیابان بیشتر در معرض سوانح رانندگی قرار دارند.

وی همچنین بر لزوم فرهنگ سازی وآموزش برای این قشر تاکید کرد و گفت: پلیس راهور اجرای طرح «بانوان فرهنگ یار ترافیک» را در دستور کار دارد.

بیشتر بخوانید:

اقدام قابل تحسین سرباز راهنمایی و رانندگی+عکس


سرهنگ شیری یادآور شد: در این طرح  علاوه بر ایمنی خود بانوان و آموزش آن‌ها، از ظرفیت این قشر تاثیر گذاربه عنوان بانوان فرهنگ یار ترافیک  در راستای ایمنی تردد خانواده ها استفاده می شود.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه اظهار داشت: این طرح فرهنگی در ابتدا با آموزش بانوان شاغل در ادارات آغاز و سپس دامنه پوشش آن بانوان خانه دار را هم در بر می‌گیرد.

وی در پایان به رانندگان توصیه کرد با توجه به اینکه در معابر شهری هر لحظه احتمال عبور عابران پیاده وجود دارد از این رو لازم است هنگام رانندگی کاملا به جلو توجه داشته باشند تا شاهد حوادث ناگوار ترافیکی نباشیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۴:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
    1 2
    پوشش تیره خخخخ
  • مهدی IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
    1 0
    حل این مساله 2 وجه دارد: 1- آموزش عمومی افراد (شامل خانمهای خانه دار با حیا و عفیف ایرانی که در محیط اجتماعی حضور می یابند) - 2- آموزش رانندگان و همچنین افزایش و استاندارد سازی میزان روشنایی معابر و خیابانها و استفاده از تجهیزات مدرن جهت کاهش خطای رانندگان
  • IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
    1 0
    متاسفانه اکثر خانمها موقع رد شدن از خیابون به طرفین نگاه نمی کنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس