کد خبر 1023640
تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲
محمد طیبی

بازیکن نفت مسجدسلیمان گفت: حتی با مصدومیت برای نفت بازی کردم اما متاسفانه به دلیل عدم پرداخت مطالباتم، می‌خواهم جدا شوم.

به گزارش مشرق، محمد طیبی در ارتباط با وضعیت تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: تیم نفت تنها دلخوشی مردم مسجدسلیمان است و من به خاطر مردم این شهر به این تیم رفتم. مسئولان باشگاه در ابتدا به من گفتند بیا به نفت کمک کن تا این تیم وضعیت بهتری در لیگ برتر پیدا کند و در لیگ بماند.

وی در ادامه تصریح کرد: من هم به خاطر مردم خونگرم مسجدسلیمان آمدم و هر چه از دستم برمی‎آمد برای این تیم و هوادارن خوبش انجام دادم. حتی با مصدومیت و درد برای نفت بازی کردم، اما متاسفانه به دلیل عدم پرداخت مطالباتم از سوی باشگاه می‌خواهم جدا شوم و در فضای مجازی هم از هواداران خداحافظی‌ کردم.

بیشتر بخوانید:

جدایی مشکوک تارتار از نفت

مدافع نفت مسجدسلیمان پیرامون آینده‌اش افزود: من در ابتدای فصل پیشنهاد‌های مالی خوبی داشتم، اما برای شادی مردم مسجدسلیمان به نفت آمدم و حالا با این شرایط مالی نمی‌توانم بمانم. برای نیم‌فصل دوم چند پیشنهاد لیگ برتری و یک پیشنهاد خارجی دارم و امیدوارم مسئولان باشگاه نفت کمکم کنند تا جدا شوم. من از تیم بزرگی مثل تراکتور به نفت آمدم، اما متاسفانه اینجا شرایط خوب پیش نرفت.

طیبی در پایان در مورد شرایط نفت خاطرنشان کرد: متاسفانه شرایط مالی و امکانات تیم اصلا خوب نیست و دغدغه مسئولان باشگاه تنها این است که تیم به دسته پایین‌تر سقوط نکند. حالا که خیال مسئولان از سقوط نکردن تیم راحت است و نفت در میانه جدول قرار گرفته، انتظار دارم مسئولان باشگاه همکاری کنند تا از تیم جدا شوم. ما هم مثل بقیه نیاز مالی داریم، گناه که نکردیم به این تیم آمدیم!

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
    3 0
    من بچه مسجدسلیمانم لطفا از آقای طیبی تشکر کنید و بعد از پرداخت مطالباتش اجازه دهید هر جا دوست دارد برود.
  • علی کاظمی IR ۰۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
    0 0
    اقای تارتار واقای طیبی دوستتان داریم وبه خاطر ما هوادارابمانید.. علی کاظمی شزفت شب فولاد بندرع
  • علی کاظمی IR ۰۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
    0 0
    اقایان و۲مردمتعصب فوتبال مهدی تارتارمربی ارزشمندوزحمتکش واقای طیبی عزیز بازیکن متعصب دوستتان داریم ومردم این شهر را تنها نگذارید....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس