سردار غلامرضا سلیمانی

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آمریکا و استکبار در راهبرد فشار حداکثری علیه ملت ایران شکست خورده‌اند.

به گزارش مشرق، سردار غلامرضا سلیمانی عصر امروز در نشست صمیمی با فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج این استان، اظهار داشت: آمریکایی‌ها در راهبرد فشار حداکثری علیه ملت ایران شکست خورده‌اند، این یک شکست بزرگ برای آنان است که آثارش در صحنه عملیات هم مشاهده شد. 

بیشتر بخوانید:

سردار سلیمانی: بیانیه گام دوم سند بالادستی بسیج است

وی خاطرنشان کرد: علی‌رغم اینکه بعضی از فعالان عرصه مدیریت اقتصاد اعتقاد راسخی به اقتصاد مقاومتی نداشتند و در موضوع اقتصاد بعضی مسائل کلان کشوری به سمت غرب گرایش داشتند اما الان از اقتصاد مقاومتی حرف می‌زنند. 

 رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: روند اقتصادی کشور روبه بهبود است و آثار مفید اقتصاد منهای نفت که یکی از اهداف بزرگ انقلاب است،  را در آینده قطعا مشاهده خواهیم کرد.

 وی ادامه داد: دشمن با عملیات روانی بسیار گسترده می‌خواهد ملت ایران را مایوس و نا امید کند و می‌خواهد اثبات کند که ملت ایران در موضوع اقتصاد مقاومتی به بن بست رسیده‌، اما همچنان در اشتباه است. 

سردار سلیمانی یادآور شد: نظام جمهوری اسلامی یک قدرت برجسته است، چرا که یک مترقی، متعالی و نوپا است؛ مردم‌سالاری اسلامی فقط شرکت در انتخابات نیست، مردم در همه امور باید سرور خودشان باشد و بسیج، مظهر کامل تحقق مردم‌سالاری است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه با حفظ اهداف و توجه به سیاست‌های نوین، باید روش‌های جدیدی را برنامه‌ریزی کنیم، گفت: تقویت پایگاه‌های مقاومت محلی می‌تواند تاثیر بسزایی را در این موضوع داشته باشند. 

این مقام مسوول با بیان اینکه ۵۴ هزار پایگاه مقاومت در سطح کشور وجود دارد، گفت: تجهیز پایگاه‌های مقاومت در دستور کار ماست و برنامه‌ریزی‌ها به خود پایگاه‌ها واگذار خواهد شد. 

به گفته سردار سلیمانی، در سال ۹۹ برنامه‌های متفاوتی برای پایگاه‌های مقاومت برنامه‌ریزی خواهد شد و تقویت پایگاه‌های محلی در مساجد جزو عمده‌ترین اقدامات سازمان یافته بسیج در سال آینده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 1
  • رزمنده IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
    0 0
    سلام چراسندخدمات رسانی رزمندگان اجرانمیشودبرای رزمندگان بسیجی ازمیهن دفاع کردندنیازمندفاقدبیمه درمانی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس