‌

حالا تصاویر منتشره در شبکه‌های اجتماعی حاکی از آلودگی برخی مرکبات است و به مردم هشدار داده می‌شود از مصرف این میوه‌ها خودداری کنند.

به گزارش مشرق، صفحه اینستاگرام «اینستاخبری» نوشت: پس از کشف قرص‌های مختلف در برخی بسته‌بندی‌های کیک در کشور، فروش این محصولات با افت جدی مواجه شده که ضرر بزرگی برای این صنعت است.

حالا تصاویر منتشره در شبکه‌های اجتماعی حاکی از آلودگی برخی مرکبات است و به مردم هشدار داده می‌شود از مصرف این میوه‌ها خودداری کنند.

اما بررسی‌ها نشان می‌دهد این کرم‌های سفید، همان مگس مدیترانه‌ای است که اکثر میوه‌های آلوده به این آفت، در بازار توزیع نشده و امحا شده‌اند.

بررسی‌های پزشکی نشان می‌دهد این آفت برای سلامتی مردم خطری ندارد و مصرف اشتباهی آن، برای انسان بیماری‌زا نیست و فقط میوه را دچار آسیب می‌کند.

گسترش چنین تصاویری در شبکه‌های اجتماعی و بیان مطالب اشتباه در خصوص آن، شائبه یک برنامه‌ریزی دقیق برای شکست برنامه «رونق تولید ملی» در کشور را تقویت می‌کند.
 

دانلود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ازاد IR ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
    0 0
    حاجی این همه از ایرادای جنسا و محصولای مختلف میگن شما یکیشو نمیگید!چی میشه که این یکی رو میگید؟قضاوت با مخاطب
  • مشفق IR ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
    3 0
    پیشنهاد می شود کارشناسانی که اعلام میکنند این میوه که به افت فلان مگس مدیترانه ای دچار شده است، در چند برنامه زنده از همان میوه و با همان نشانه های افت زده میل کنند تا مردم به حرفشان اعتماد کنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس