کد خبر 1022644
تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹

به گزارش مشرق، صفحه اینستاگرام «اینستاخبری» نوشت: تلاش‌های فرح روزلان، پزشک مسلمان باعث شده که بیمارستان سلطنتی داربی در انگلیس، برای نخستین بار روسری‌های ضدعفونی‌شده یکبارمصرف را برای استفاده در اتاق عمل تهیه کند.

سازمان ملی تامین بهداشت و خدمات درمانی انگلیس نیز در این رابطه اعلام کرد که هر بیمارستان می‌تواند مستقلانه تصمیم بگیرد.

با وجود آنکه تبلیغات علیه حجاب و اسلام هراسی در جوامع غربی همچنان ادامه دارد، اما زنان محجبه مسلمان به آهستگی راه خود را برای رشد در این نظام‌ها پیدا می‌کنند.

رشد زنان محجبه در غرب به گونه‌ای بوده که حتی شرکت مطرح نایک اخیرا اعلام کرد که این شرکت تصمیم گرفته لباس شنای اسلامی با حجاب کامل را برای ورزشکاران زن مسلمان فراهم کند.

این موج تازه از گرایش به حجاب در جوامع غربی موجب شده که دولت‌های مختلف مانند کانادا و اسکاتلند اجازه حضور زنان با حجاب اسلامی به عنوان مامور اداره پلیس در کشورشان را صادر کنند.

با وجود اسلام هراسی شدید توسط رسانه‌های غربی و مقابله با آثار و نشانه دینی از سطح جامعه، اما صدای تغییر آهسته این رویه به گوش می‌رسد.
 

دانلود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 2
  • سارا IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
    30 61
    متاسفانه در کشور ما برای عمل جراحی خانم های محجبه و چادری ناچارند لباس های اتاق عمل را بپوشند که برخی مواضعشون مشخصه ای کاش این مقنعه های یکبار مصرف در ایران هم تولید بشه . برای مثال شما عمل داخلی داری ولی باید گردنت لخت باشه
    • مهدی IR ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
      7 48
      وزارت بهداشت که این چیزا حالیش نیست! گروهی از شما مثلا پزشکان و پرستاران بسیجی با همکاری مراکز عفاف و حجاب برای این کار اقدام کنید! مثلا روسری نانو که ضدعفونی کننده هم باشه و...
  • IR ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
    37 12
    خجالت نمیکشین که!
    • LB ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
      11 35
      خجالت رو باید اونایی بکشن که عقیده دارند باید به رده حیوانیت برگردند و لخت باشند تا شهوات یک عده خوک بی ناموس را تامین کنند
  • IR ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
    14 34
    اینهمه نهادهای متولی حجاب وعفاف با بودجه میلیاردی که از بودجه ارتزاق می کنند اندازه دختر مسلمان در قلب بلاد کفر در لندن موثر نیستند
  • IR ۰۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
    9 35
    این غربی ها چرا دارن با اعتقادات ما بازی میکنن !!روسری مقدسه جاش تو سطل اشغال نیس
    • IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
      0 35
      استاد یعنی شما میفرمایید نپوشیدن روسری یکبار مصرف و لخت بودن سر و گردن و موی بانوان مسلمان بهتر از اون هست که روسری تو سطل آشغال بره؟ اصلا فلسفه حجاب چیه؟ آیا غیر این هست که وضع شده برای پوشاندن اندام ها از نگاه نامحرم؟ اگه غیر این بود که ارزش خاصی نداشت و با یه تکه پارچه که مثلا برای تمیز کردن پنجره استفاده میشه فرقی نخواهد کرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس