تراکتور

معاون حقوقی باشگاه تراکتور گفت: نمی‌دانیم بابت کدام پرونده فعالیت‌های نقل‌وانتقالاتی‌مان تعلیق شده است و برای این موضوع از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ استعلام گرفته‌ایم.

به گزارش مشرق، مصطفی کاراندیش، معاون حقوقی باشگاه تراکتور تبریز درباره تعلیق نقل‌وانتقالاتی باشگاه از سوی کمیته انضباطی و اینکه این تصمیم به چه دلیل گرفته شده است، اظهار داشت: ما هم از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ استعلام گرفتیم که کدام طلبکار ما باعث این تصمیم شده است، چون ما بیشتر پرونده‌ها را حل کرده بودیم و تقریباً چیزی نمانده است. شاید یکی دو پرونده مانده است که از قلم افتاده باشد. گفته‌ایم این پرونده‌ها را مشخص کنند تا ما این مشکل را برطرف کنیم.

بیشتر بخوانید:

تعلیق نقل‌وانتقالات استقلال، پرسپولیس، تراکتور و ۳ باشگاه دیگر

وی در ادامه افزود: ما از اول فصل و طول فصل گذشته پرونده‌های‌مان را با طلبکاران حل کردیم و شاید کسی بعداً اضافه شده است که آن را هم حل می‌کنیم. در هر صورت استعلام گرفته‌ایم و منتظر جوابیه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال هستیم.

معاون حقوقی باشگاه تراکتور در مورد انتخاب مدیرعامل جدید این باشگاه  تصریح کرد: فعلاً در فکر انتخاب مدیرعامل هستیم و جلسات متعددی هم در حال برگزاری است. با توجه به درخواست هواداران به دنبال کسی هستیم که بومی و ورزشی بوده و سابقه درخشانی داشته باشد. به‌هرحال در حال بررسی هستیم تا هر چه زودتر مدیر جدید باشگاه معرفی شود.

کاراندیش درباره انتخاب سرمربی جدید تراکتور نیز بیان کرد: اصلاً در جریان این امر نیستم و هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیدیم. این موضوع تصمیم مدیریتی و مالکیتی باشگاه است. کمیته فنی باشگاه هم تشکیل شده و جلسه‌ای هم با پیشکسوت فوتبال تبریز گذاشته شد. قرار است یک کمیته هفت نفره تشکیل شود و این افراد در انتخاب سرمربی، بازیکن و تصمیم‌گیری‌های فنی دخالت داشته باشند.

وی در مورد فسخ قرارداد مصطفی دنیزلی نیز یادآور شد: قرارداد دنیزلی زیادی تابع قرارداد فوتبالی نبود و بیشتر در فضای دوستانه بین مالکیت باشگاه و دنیزلی منعقد شده بود و در همان فضا هم حل شد. یعنی این قرارداد نه به فیفا کشیده شد، نه دادخواستی داده شد و در فضایی دوستانه مشکل برطرف شد.

معاون حقوقی باشگاه تراکتور درباره اینکه گفته می‌شود کوین فورچونه مهاجم دو رگه سرخپوشان تبریزی به دنبال فسخ قرارداد با این تیم است،‌ گفت: با این بازیکن هم در حال صحبت هستیم. باید مربی جدید یا ساکت الهامی در این باره تصمیم‌گیری کنند و قطعاً اگر او کیفیت لازم را داشته باشد در بازی‌ها از وجودش استفاده خواهند کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس