کد خبر 1021979
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۸
واگذاری ۱۱۰۰ میلیارد تومان اموال دولتی تا پایان اسفند

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: طی ۶ ماه نخست سال جاری رقمی در حدود ۸۰۰ تا ۹۰۰ میلیارد تومان طرح مشارکتی به بخش خصوصی واگذار کردیم.

به گزارش مشرق، نعمت الله ترکی اظهار داشت: درآمد مالیاتی استان تهران در هشت ماه سال جاری به تناسب سال گذشته رشد خوبی داشته است و بالای ۸۶ درصد درآمدهای مالیاتی تهران محقق شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران افزود: برای سال آینده ۸۰ هزار میلیارد تومان سهم مالیات استان تهران است که ۴۹ درصد درآمدهای لایحه بودجه ۹۹ را در بخش منابع عمومی بودجه تشکیل می‌دهد و رشد ۱۸ درصدی نسبت به سال جاری دارد.

بیشتر بخوانید:

ترکی با اشاره به واگذاری دارایی‌های دولت گفت: در بخش واگذاری دارایی‌های دولت نسبت به سال گذشته رشد خوبی را شاهد بودیم؛ برآورد ۶ ماهه از طرح‌های مشارکتی که به بخش خصوصی واگذار کردیم در سطح استان تهران ۸۰۰ تا ۹۰۰ میلیارد تومان بوده است.

وی ادامه داد: با توجه به رویکردی که در حوزه منابع مالی و تأمین آن وجود دارد تا پایان سال ۱۱۰۰ میلیارد تومانی که در حوزه واگذاری‌ها پیش بینی شده است، محقق خواهد شد.

ترکی گفت: در این بخش برای سال آینده به نسبت امسال رشد ۱۸ درصدی پیش بینی شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران همچنین با بیان اینکه سرانه جمعیتی شهر تهران نسبت به گذشته کاهش داشته است، گفت: نرخ رشد جمعیت شهر تهران به ۱.۷۰ تا ۱.۷۵ درصد کاهش یافت و سالی حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار نفر مهاجرت معکوس از شهر تهران به شهرهای حومه ثبت می‌شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس