کد خبر 1021924
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹
اینیستا

آندرس اینیستا در حال مذاکره با باشگاه آرژانتینی استودیانتس برای ملحق شدن به این تیم است و در صورت موافقت به هم‌تیمی‌های سابقش در بارسا گابریل میلیتو و خاویر ماسکرانو ملحق خواهد شد.

به گزارش مشرق، آندرس اینیستا، ستاره سابق بارسلونا در حال مذاکره با باشگاه آرژانتینی استودیانتس لاپلاتا است و در صورت مثبت بودن این مذاکرات به این تیم ملحق خواهد شد.

اینستای 35ساله از زمانی که در سال 2018 به دوران 22 ساله حضورش در بارسلونا پایان داد تا امروز بازیکن ویسل کوبه ژاپن بوده و با پیراهن این تیم بازی می‌کرد. اما حالا بر اساس گزارش ها او در حال مذاکره با باشگاه استودیانتس آرژانتین برای پیوستن به این باشگاه است.

بیشتر بخوانید:

برترین دریبل‌زن‌ دنیای فوتبال

هدایت استودیانتس در حال حاضر به عهده گابریل میلیتو، هم‌تیمی سابق اینیستا در بارسلونا است. او پیش از اینیستا، یکی دیگر از هم‌تیمی‌های سابقش در بارسا، خاویر ماسکرانو را نیز به استودیانتس منتقل کرده است.

بر اساس گزارش روزنامه اسپانیایی اسپورت، مذاکرات باشگاه استودیانتس با اینیستا آغاز شده و احتمال انتقال او به این باشگاه آرژانتینی بالا است.

اینیستا روی هم‌ رفته 674 بازی برای تیم اول بارسلونا انجام داده، برای این تیم 57 گل به ثمر رسانده، 9 بار قهرمان لالیگا و شش بار قهرمان جام حذفی اسپانیا شده، چهار بار فاتح چمپیونزلیگ شده و سه بار هم در جام باشگاه‌های جهان به قهرمانی رسیده است.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس