کد خبر 1021874
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷
زیدان

خانه سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید برای دومین بار طی یک سال اخیر مورد حمله گروهی از سارقان قرار گرفت.

به گزارش مشرق، زین‌الدین زیدان بار دیگر قربانی حمله سارقان به ملک شخصی‌اش واقع شده و این بار منزل او در حومه شهر آلمریا مورد دستبرد واقع شده است.

ماه ژوئن امسال بود که سرمربی فرانسوی رئال مادرید به اطلاع پلیس اسپانیا رساند که منزلش در مادرید مورد دستبرد واقع شده است، البته او تنها شخصیت فوتبالی در اسپانیا نبود که منزلش مورد دستبرد واقع شد.

بیشتر بخوانید:

زیدان: ما سلاح‌های خودمان را داریم

طبق گزارش شبکه رادیویی کادناسر اسپانیا، این بار سارقان ویلای زیزو در منطقه «ال چیوه» در حومه شهر آلمریا را هدف و مورد سرقت قرار داده‌اند و این اتفاق در حالی رخ داده که هیچیک از اعضای خانواده او در محل حضور نداشته‌اند.

ظاهراً همسایه‌های خانه زیدان، متوجه ورود سارقان به آنجا شده‌اند و این موضوع را به پلیس و سرمربی رئال مادرید خبر داده‌اند و زیزو هم بلافاصله خودش را به آنجا رسانده و با مراجعه به دفتر پلیس درخواست آغاز تحقیقات جهت یافتن سرنخی از سارقان را داشته است.

بیشتر بخوانید

هنوز مشخص نیست که سارقان چه چیزهای از خانه زیدان به سرقت برده‌اند، خانه‌ای که در 72 کیلومتری شهر آلمریا واقع است و خانواده سرمربی کهکشانی‌ها برای دور ماندن از هیاهوی رسانه‌ها در ایام تعطیلات خود به آنجا می‌روند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس