کد خبر 1021486
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۴
اسماعیل خلیل زاده

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال تهران گفت: دوست داریم قبل از بازی با سپاهان در جام حذفی او در تهران باشد و دل هواداران استقلال شاد شود.

به گزارش مشرق، اسماعیل خلیل زاده درباره آخرین وضعیت حضور آندره آ استراماچونی در استقلال تهران گفت: او به سفیرمان گفته است علاقمند ایران و استقلال است و با رفع مشکلات مالی همکاری خود را ادامه می دهد.

سرپرست مدیر عاملی و رییس هیات مدیره باشگاه استقلال گفت : با حمایت مسعود سلطانی فر و تلاش باشگاه، ملاقات امروز استراماچونی و وکلای او با سفیر ایران نشانه خوبی برای ادامه همکاری است.

بیشتر بخوانید:

خلیل زاده به‌دنبال تغییرات در باشگاه استقلال

وی ادامه داد : با کمک وزارت ورزش و سفارت ایران در ایتالیا توانستیم بعد از چندین روز ملاقات خوب و موثری برای ادامه همکاری با استراماچونی داشته باشیم و با تدبیری که در نظر گرفتیم رفع مشکل پرداخت مطالبات او به مسیر خوبی رسیده است.

سرپرست مدیر عاملی باشگاه استقلال گفت : دوست داریم قبل از بازی با سپاهان در جام حذفی او در تهران باشد و دل هواداران استقلال شاد شود.

خلیل زاده درباره انتخاب مدیرعامل برای باشگاه استقلال تهران افزود: بحثی برای انتخاب مدیرعامل نداریم و بنده در این نیم فصل به عنوان سرپرست به فعالیت خودم ادامه می دهم.

وی افزود: البته درباره سخنگوی باشگاه و برخی کارهای اجرایی تغییراتی را روز شنبه انجام خواهم داد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس