کد خبر 1021417
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷
کلوپ

در دیدار لیورپول و مونتری، اعتراض سرمربی مونتری به داور و اعلام اینکه جو گومز باید کارت زرد بگیرد با واکنش کلوپ همراه شد که او را مسخره کرد و هر دو مربی بعد از این صحنه کارت زرد گرفتند.

به گزارش مشرق، دیروز و در جریان دیدار لیورپول و مونتری مکزیک در نیمه نهایی جام باشگاه‌های جهان که در نهایت با پیروزی 2-1 لیورپول به پایان رسید، بعد از خطایی که جو گومز بازیکن لیورپول روی یکی از بازیکنان مونتری انجام داد، سرمربی این تیم آنتونیو محمد به داور اعتراض کرده و از کنار زمین با نشان دادن دست خود به او گفت باید به گومز کارت زرد نشان دهد.

بیشتر بخوانید:

صعود لیورپول به فینال جام‌جهانی باشگاه‌ها

بعد از این بود که یورگن کلوپ به سمت همکارش برگشته و در حرکتی عجیب به مسخره کردن حرکت او پرداخت و ادایش را در آورد. سرمربی مونتوری از داور می خواست به گومز کارت زرد نشان داده و او را به خاطر دریافت دومین کارت زرد از زمین اخراج کند. کلوپ اما به سمت او برگشته و با تکرار حرکت او با حالتی مسخره دست به تمسخر سرمربی تیم حریف زد تا خبرساز شود.

این اتفاق در دقیقه 76 بازی افتاد زمانی که توپ به صورت تصادفی به دست جو گومز برخورد کرد و سرمربی مونتری معتقد بود این صحنه باید با کارت زرد جریمه شود. داور که با گومز صحبت کرده بود معتقد بود کارت زرد نباید داده شود و کمی بعد به سمت هر دو مربی رفت و به هر دوی آنها یک کارت زرد نشان داد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
    1 0
    بی تربیت!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس