کد خبر 1021013
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۳
ستار همدانی

سرپرست جدید تیم فوتبال استقلال گفت: امیدوارم با کمک هواداران و حمایت پیشکسوتان بتوانم خدمتگذار استقلال باشم و در انجام وظایفم رو سفید باشم.

به گزارش مشرق، یکی از خروجی های هیات مدیره باشگاه استقلال، تعیین یک سرپرست به منظور جانشینی جواد زرینچه سرپرست پیشین این تیم بود. ستار همدانی پیشکسوت آبی پوشان که سابقه مربیگری در همین تیم را هم دارد، گزینه هیات مدیره بود که در نهایت به عنوان سرپرست جدید آبی ها معرفی شد.

همدانی پس از انتخاب به عنوان سرپرست جدید این تیم اظهار داشت: در روزهایی که تیم محبوب ده ها میلیون ایرانی با مشکلاتی بزرگ و نادر مواجه است، خدمت به این تیم و کمک برای برون رفت از بحران وظیفه هر استقلالی هست. لذا با توکل به ایزد متعال و با توسل به ائمه اطهار و به امید همراهی هواداران عزیز و کمک پیشکسوتان محترم، قدم در این راه پر فراز و نشیب گذاشتم. 

بیشتر بخوانید:

ماجرای شبی که استرا مدیران را به خانه‌اش راه نداد

سرپرست آبی پوشان تصریح کرد: به خوبی می دانم روی این نیمکت در گذشته های دور و نزدیک بزرگانی چون زنده یاد پورحیدری، عبداللهی، زنده یاد غلامحسین مظلومی، ماجدی، زرینچه و... نشسته‌اند و این نیمکت به صورت امانت به من رسیده است. لذا امیدوارم همه عاشقان استقلال از هواداران گرفته تا پیشکسوتان و مدیران سابق و کنونی باشگاه به بنده کمک کنند تا در این مقطع امانت‌دار خوبی باشم و به بهترین شکل خدمتگزار استقلال و هوادارانش باشم.

همدانی در خاتمه گفت: از زحمات دوست و همبازی عزیزم جواد زرینچه که ماه ها تحت فشار فراوان در این تیم زحمات ارزنده ای کشید تشکر می کنم و به او خسته نباشید می گویم. می دانم به خاطر اتفاقاتی که افتاد با قلب شکسته از استقلال رفت که امیدوارم از او دلجویی صورت گیرد. چون زرینچه جزو مفاخر باشگاه استقلال و از چهره های ماندگار فوتبال ایران است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس