مقیمی

ایران خودرو در راستای پاسخگویی به نیاز مشتریان، در سه ماهه پایانی سال جاری 34 هزارو 260 دستگاه خودروی دوگانه سوز تولید و روانه بازار می‌کند.

به گزارش مشرق،‌ فرشاد مقیمی در این باره گفت:‌ ایران‌خودرو قادر است متناسب با سیاست‌های دولت و به منظور پاسخگویی به نیاز مشتریان و تامین ناوگان حمل  نقل عمومی، محصولات دوگانه سوز با شمارگان بالا تولید و عرضه کند.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، در زمستان امسال، تعداد تولید روزانه انواع محصولات دوگانه سوز از جمله  سمند، 405،‌  پارس و آریسان روند افزایشی خواهد داشت، به گونه ای که از تعداد تولید روازنه 330 دستگاه در دی ماه، به 550 دستگاه در بهمن و 800 دستگاه در اسفند خواهد رسید.

مدیرعامل ایران خودرو تاکید کرد: ‌درحال حاضر با توجه به مصوبه شورای اقتصاد و عقد تفاهم‌نامه بانک ملت و وزارت نفت در راستای تامین منابع مالی برای گازسوز کردن خودروها و نیز افزایش انگیزه اقتصادی این اقدام با توجه به بازنگری در قیمت بنزین، تقاضا برای خودروهای دوگانه سوز افزایش یافته است.

مقیمی خاطر نشان کرد: ‌خودروهای دوگانه‌سوز در ایران خودرو منطبق با استانداردهای روز جهانی تولید می‌شود و ‌هیچ گونه مشکلی از نظر تامین قطعات تولید خودروهای دوگانه سوز وجود ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس