کد خبر 1020754
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳
سفیر ایتالیا

سفیر ایتالیا در ایران همزمان با ابراز امیدواری نسبت به بازگشت «آندره‌آ استراماچونی»، از ارائه پاسخی روشن به شرایط پیرامون این سرمربی ایتالیایی اجتناب کرد.

به گزارش مشرق، «جوزپه پرونه» در پاسخ به پرسشی در خصوص نحوه حضور مربی ایتالیایی و سابق استقلال در ایران و مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد، اظهار داشت: نمی‌دانم چه اتفاقی خواهد افتاد. به شخصه امیدوارم دوباره بازگردد چون او در ایران مورد علاقه و احترام است.

وی ادامه داد: به راحتی می‌توان علاقه به وی را به ویژه از جانب هواداران تیم فوتبال استقلال دید. بنابراین امیدوارم که برگردد هر چند که پاسخ روشنی به این سوال ندارم.

بیشتر بخوانید:

بازگشت استراماچونی به سود استقلال نیست

استراماچونی بدنبال پرداخت نشدن به موقع دستمزدش توسط استقلال، به طور یک طرفه و براساس مقررات فیفا قرارداد خود را با این تیم فسخ و به ایتالیا بازگشت.

در همین راستا، باشگاه استقلال ساعتی پیش با انتشار اطلاعیه‌ای ضمن انتشار تصویر چک صادر شده در وجه آندره‌آ استراماچونی و توضیح روند طی شده، اعلام کرد که «انتظار می‌رود» وی با مراجعه به بانک و دریافت چک خود امروز (سه‌شنبه) برای آغاز مجدد فعالیتش به ایران بازگردد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
    10 0
    برگرد برگرد پشیمون می شی آخر
  • محمد از اندیمشک IR ۰۴:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
    0 0
    دیگه دارم کم کم نسبت به بازگشت استراماچونی به استقلال نا امید میشم. ولی شک ندارم باشگاه پر افتخار استقلال بدون استراماچونی و امثال ایشان هم به راه خودش ادامه میده و دوباره شادی رو به دل خیل عظیم هوادارانش هدیه میکنه...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس