کد خبر 1020640
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵
آنچلوتی

باشگاه اورتون در خصوص انتخاب سرمربی جدید بیانیه‌ای رسمی منتشر و به نوعی اعلام کرد هنور با هیچیک از کاندیداها به توافق نرسیده است.

به گزارش مشرق، شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» شب گذشته (دوشنبه) گزارش داد کارلو آنچلوتی، سرمربی اخراجی ناپولی که شب گذشته وارد مرسی‌ساید انگلیسی شد، با باشگاه اورتون به توافق رسیده و این سرمربی ایتالیایی سرمربی بعدی آبی‌پوشان مرسی‌ساید خواهد بود اما این باشگاه انگلیسی بامداد امروز (سه‌شنبه) با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد فرایند انتخاب سرمربی جدید ادامه دارد و هنوز توافقی با هیچیک از کاندیداها صورت نگرفته است.

بیشتر بخوانید:

کارلتو در آستانه توافق با تیم لیگ برتری

در بیانیه باشگاه اورتون آمده است: «در 11 روزی که مارکو سیلوا از باشگاه جدا شده، هیئت مدیره باشگاه در تلاش برای استخدام سرمربی قطعی جدید است و با تعدادی از کاندیداهای سرمربیگری هم ملاقاتی داشته‌اند. ما می‌توانیم تأیید کنیم که تاکنون هیچ قراردادی به هیچیک از کاندیداها ارائه نکرده‌ایم و هیچ کاندیدای مربیگری هم تصمیم به خروج از روند مذاکرات نگرفته است. در حالی که باشگاه علاقه دارد هرچه سریع‌تر سرمربی قطعی جدید را اعلام کند، مهمترین وظیفه ما این است که بهترین انتصاب صورت بگیرد. در حالی که فرایند انتخاب سرمربی جدید ادامه دارد، دانکن فرگوسن همچنان به عنوان سرمربی موقت به کارش ادامه خواهد داد و او در بازی چهارشنبه شب با لسترسیتی در مرحله یک‌چهارم نهایی جام اتحادیه هدایت تیم را برعهده خواهد داشت»

باشگاه اورتون پس از شکست 5 بر 2 این تیم مقابل لیورپول در دربی‌ مرسی‌ساید، اقدام به اخراج مارکو سیلوا از سمت سرمربیگری اورتون کرد و هدایت این تیم را موقت به دانکن فرگوسن سپرد. آبی‌پوشان مرسی‌ساید با سرمربی موقت خود هم در دو بازی اخیر موفق به شکست دادن چلسی با نتیجه 3 بر یک و متوقف ساختن منچستریونایتد در اولدترافورد با نتیجه یک-یک شده‌اند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس