نیکبخت

پیشکسوت استقلال در مورد شرایط این تیم صحبت کرد و گلایه‌های تندی از مسئولان باشگاه داشت.

به گزارش مشرق، علیرضا نیکبخت واحدی در خصوص شرایط این روزهای استقلال اظهار داشت: در مورد شرایط استقلال چه بگویم؟ دیگر همه چیز اظهر من الشمس است. استقلال را کرده‌اند مثل گوشت قربانی و کسی هم پاسخگوی آن نیست. هرکسی توپ را در زمین دیگری می‌اندازد و کسی مسئولیت قبول نمی‌کند. این مدیران نا لایق و بی کفایت دیگر باید چه اتفاقی بیافتد که دست از سر تیم بردارند؟ قبلاً این پست و سمت‌ها را برای شهرت و محبوبیت دنبالش بودند، ولی الان که روز به روز دارند منفورتر می‌شوند پس چرا ول نمی‌کنند بروند؟

وی افزود: این افراد با کدام رزومه مدیر استقلال شده‌اند؟ در کدام پست و مقام موفقیتی داشتند که این سمت را به آن‌ها دادند؟ مگر مدیریت استقلال بچه بازی است؟ هواداران اعتراض می‌کنند که این مدیران را نمی‌خواهیم آنوقت مدیرعامل را برکنار می‌کنند و یکی از هیات مدیره را می‌آورند می‌گذارند به جای او. خب چه چیزی تغییر کرده است؟

بیشتر بخوانید:

رفتم تا نگویند دنبال صندلی استراماچونی است

پیشکسوت استقلال در ادامه گفت: مدتی با اسم فرهاد مجیدی و فتح‌الله‌زاده مردم را سرگرم کردند تا آب‌ها از آسیاب بیافتد آخرش هم هیچی به هیچی. ما فوتبالی‌ها باید حرص و جوش بخوریم و آن‌ها که ورزشی نیستند و روی کار آمدند عین خیالشان نیست. این باشگاه و هوادارانش گناه دارند انقدر آن‌ها را بازی ندهید. الان مثل ۲۰ سال قبل نیست که رسانه وجود نداشته باشد و ۲ روزنامه اخبار را منتشر کنند و بشود خیلی مسائل را مسکوت نگه داشت. الان مدیر باشگاه در اتاقش دست در بینی‌اش بکند همه می‌فهمند. انقدر هوادار را کم هوش و نادان فرض نکنید.

نیکبخت در مورد استراماچونی هم گفت: یک هفته است دارند به مردم می‌گویند دوشنبه می‌آید، ولی دوشنبه هم آمد و رفت و اتفاقی نیافتاد. بعد از چند سال تیم شرایط خوبی پیدا کرده بود و داشت خوب بازی می‌کرد و برنده می‌شد، ولی این بلا را سرش آورند.

وی در پایان یادآور شد: به خدا اگر حرف می‌زنم دلم می‌سوزد. فقط هم استقلال را نمی‌گویم. کل فوتبال ایران را ببینید به چه وضعی انداخته‌اند. وضعیت تیم ملی هم مثل استقلال است و آن هم بلاتکلیف مانده است.

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حسین IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
    0 1
    نالایقان و بی کفایت
  • IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
    1 0
    یه قانون وجود داره که ابتدا کارخونه رو ورشکست میکنی بعد به فامیلت میفروشی.امیدوارم ماجرای استقلال وپرسپولیس هم همین باشه وگرنه وای به حال دو تیم. ورزش و بخصوص فوتبال پاشنه اشیل جامعه جوان یک مملکت هستش واگر نابود بشه اون وقت . . . . . .
  • ا.ب IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
    0 0
    حرف حق جواب ندار. مرسی اقای نیکبخت که ترسی از گفتن حقیقت نداری.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس