image.png

مردم عراق در تظاهرات ضد آمریکایی اخیر، به صورت نمادین از واشنگتن و همپیمانان منطقه‌ای آن به دلیل دخالت‌های‌شان انتقام گرفتند.

به گزارش مشرق، صدها نفر از مردم عراق که روز شنبه در مرکز بغداد در اعتراض به دخالت‌های آمریکا در امور داخلی کشورشان تظاهرات کردند، در اقداماتی نمادین از «دونالد ترامپ» و سران برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس انتقام گرفتند.

تصاویر این اقدامات نمادین که در شبکه‌های اجتماعی متعددی دست به دست چرخید، بیانگر میزان انزجار مردم عراق از این مقامات است.

بیشتر بخوانید:

این تظاهرات ضد آمریکایی در پی اقدام خزانه‌داری آمریکا در تحریم چهار مقام عراقی از جمله سه تن از فرماندهان سازمان «الحشد الشعبی» صورت گرفت و تظاهرات‌کنندگان این تحریم‌ها را محکوم کردند.

در ویدئوهای منتشر شده از این تظاهرات‌ها در بغداد، معترضان با در دست داشتن پرچم‌های عراق، از روی پرچم آمریکا و اسرائیل عبور می‌کنند و با بر پا کردن چوبه‌های دار، ترامپ و شماری از سران کشورهای حاشیه خلیج فارس  از جمله «بن سلمان» ولی‌عهد سعودی و ملک سلمان را به صورت نمادین اعدام کردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
    2 14
    وحشی بازی .
    • IR ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
      16 2
      حتما عربستان هم به تو دلار داده که میگی وجشی بازی متعصفم برات هربستان با دلارهای آمریکایی ایران خم می خواستند خراب کنند با آشوب حتما جوانی
    • IR ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
      9 0
      وحشی بازی مال جد پدری تو هست که هواپیمای مسافربری رو هدف قرار میده..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس