شیخ زکزاکی خلیل آفریقا

در همین باره جمعی از فعالان حوزوی و دانشگاهی خراسان در نامه‌ای به ظریف با اشاره به بازداشت شدن مجدد شیخ زکزاکی و همسرش، خواستار ورود و پیگیری جدی وزارت امور خارجه درباره وضعیت شیخ زکزاکی شدند.

به گزارش مشرق، ویژه برنامه تجلیل از مجاهدت‌های شیخ زکزاکی رهبر نهضت اسلامی نیجریه امشب با حضور زائران و مجاوران در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود. به گزارش آستان نیوز، این مراسم امشب بعد از نماز مغرب و عشاء در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد. در این مراسم، حجت الاسلام دکتر عباسی رئیس دانشگاه بین‌المللی جامعة المصطفی به ایراد سخنرانی و میثم مطیعی برای آزادی این مبارز مسلمان به قرائت دعای توسل می‌پردازد.

مطالبه فعالان حوزوی و دانشگاهی از وزارت امور خارجه  و قوه قضاییه
در همین باره جمعی از فعالان حوزوی و دانشگاهی خراسان رضوی در نامه‌ای به دکتر ظریف با اشاره به بازداشت شدن مجدد شیخ زکزاکی و همسر وی، خواستار ورود و پیگیری جدی وزارت امور خارجه ایران درباره وضعیت شیخ زکزاکی شدند. به گزارش خبرگزاری دانشجو، همچنین جمعی از دفاتر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های مشهد در نامه‌ای به ریاست قوه قضاییه، خواستار پیگیری حقوقی بازداشت و حبس غیر قانونی زکزاکی، رهبر شیعیان نیجریه در مجامع بین‌المللی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
    1 1
    چقد این آدم مظلومه.. :)
  • IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
    1 1
    واقعاباید به مشکلات این شیخ رسیدگی کنن..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس