کد خبر 1020082
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸
جلالی و روحانی

سفیر جدید کشورمان در کشور روسیه، پیش از عزیمت به محل مأموریت خود با رئیس جمهور دیدار کرد.

به گزارش مشرق، «کاظم جلالی» سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه روز یکشنبه و پیش از عزیمت به محل ماموریت خود با حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید:

جایگزین کاظم جلالی مشخص شد

حجت‌الاسلام حسن روحانی با اشاره به روابط خوب دو جانبه و همکاری‌های بین المللی و منطقه‌ای تهران - مسکو برای نماینده کشورمان در انجام مطلوب وظایف و ماموریت‌های محوله آرزوی موفقیت کرد.

وی همچنین بر ضرورت اهتمام در راستای معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های کشورمان به سرمایه گذاران و بخش های خصوصی و دولتی محل ماموریت و تلاش برای تسریع در اجرای توافقات فی مابین و توسعه، تقویت و تحکیم روابط و مناسبات همه جانبه با روسیه به عنوان کشوری دوست و همسایه تاکید کرد.

کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از وضعیت روابط ایران با روسیه در بخش‌های مختلف، بر تلاش و جدیت در مسیر انجام وظایف و توسعه مناسبات اقتصادی و تقویت همکاری‌های همه جانبه تهران- مسکو تاکید کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
    7 0
    وکیل الدوله مزدخوش خدمتیشو گرفت سال 92 در دفاع از وزرای پیری مثل نعمت زاده واخوندی وزنگنه میگفت ما که دنبال کلاس اکابر نیستیم خدا از سر تقصیراتت بگذره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس