شیشه رنگی چیست؟ تا همین ده سال پیش، اگر قصد ساخت یک ساختمان اداری، مسکونی یا تجاری را داشتید و برای‌تان زیبایی آن خیلی اهمیت داشت، فقط کافی بود کمی در انتخاب آجرنمای آن سلیقه به خرج دهید تا یک بنای شیک بسازید. اما امروز شرایط متفاوت است... اگر واقعا قصدتان ساخت بنایی است که سالها در یک محله مثل الماس بدرخشد، باید کمی متفاوت نگاه کرده و به سراغ محصولات جدید بروید.

از جمله این محصولات که می‌توانند حتی یک بنای قدیمی و پیش ساخته را در دید مخاطب منحصر به فرد کنند، می‌توان به شیشه رنگی یا شیشه لاکوبل اشاره کرد. همینطور در ادامه و برای داشتن یک ساختمان با کاربری حرفه‌ای، شیشه هوشمند، پارتیشن و نرده شیشه ای انتخاب‌های دیگر هستند.

در این مقاله قصد داریم تمامی این محصولات را به شما معرفی کرده و کاربردشان را توضیح دهیم... با ما همراه باشید:

شیشه رنگی چیست؟

احتمالا با شنیدن واژه شیشه رنگی یاد شیشه هایی که در منازل قدیمی و سنتی به کار می‌رفت، افتادید. اما شیشه های رنگی که ما از آنها حرف می‌زنیم، با آن شیشه های قدیمی متفاوت هستند. این نوع محصول دارای رنگ‌های مختلفی است و تولید کنندگان آن می‌توانند هر نوع رنگی را داخلش استفاده کنند. این ویژگی باعث می‌شود رنگ‌های خاصی مثل متالیک، مات، براق و... در آنها به کار رفته و باعث افزایش چندین برابری جذابیت‌شان شود.

همانطور که در تصویر هم قابل مشاهده است، شیشه رنگی در اندازه های مختلف و بیشتر به صورت یک تکه در بخشی از منزل یا ساختمان قرار می‌گیرد. در یک جمله می‌توان گفت شیشه رنگی همان وجه تمایز ساختمان یا منزل شما با دیگر بناهاست که می‌تواند چشم هر بیننده‌ای را به خودش جلب کند.

دقت کنید که استفاده از این محصول بین عوام به خوبی جا نیوفتاده و این یعنی یک فرصت مناسب برای خاص بودن! در ادامه توضیحاتی در مورد نوعی شیشه رنگی دیگر به شما می‌دهیم و در مورد کاربردشان به صورت گسترده‌تر صحبت می‌کنیم:

شیشه لاکوبل چیست؟

شیشه لاکوبل هم نوعی از شیشه رنگی البته با قابلیت‌های بیشتر است. از جمله این قابلیت‌ها عبارتند از:

● نصب آسان،

● تمیز شوندگی آسان،

● مقاومت بالا در مقابل آب و رطوبت هوا،

● مقاومت بالا در مقابل انواع مواد شیمیایی خطرناک،

● مقاومت بسیار بالا در مقابل دمای بالای هوا و گرما،

● مقاومت در مقابل اجسام تیز و خش،

● مقاومت در مقابل نور، گرما و اشعه‌های ساطع شده از خورشید که آن را برای نصب در محیط خارجی ساختمان آماده می‌کند.

● و...

علاوه بر این باید بدانید که مجموعه‌های معتبر و بزرگی که در زمینه فروش شیشه لاکوبل فعالیت می‌کنند، می‌توانند این محصول را در 25 رنگ مختلف به بازار عرضه کنند.

همینطور مجموعه‌های بزرگی مثل tetraform که به صورت تخصصی در صنایع شیشه سازی فعالیت می‌کنند، می‌توانند حتی شیشه رنگی یا لاکوبل مورد نظر شما را با رنگ و ضخامت دلخواه در اختیارتان قرار دهند!

در نهایت اگر قصد تهیه این شیشه ها یا مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنها را دارید، وارد صفحه "فروش شیشه رنگی" در سایت "تترافورم" شوید.

شیشه هوشمند چیست؟

اگر قصد ساخت یک بنای اداری با ویژگی‌های کاملا حرفه‌ای را دارید، شیشه هوشمند می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌هایی باشد که در مقابل شما وجود دارد. اما شیشه هوشمند چیست و چه قابلیتی دارد؟

تصور کنید در اتاق کنفرانس، با مدیران چند شرکت دیگر نشسته‌اید و نوبت به صحبت‌ها و ارائه از طرف شما می‌شود. احتمالا چشم همه به دنبال یک پرده سفید یا تلویزیون بزرگ برای مشاهده فایل‌های تصویری است که ناگهان شما با فشار دادن دکمه کنترلی که در دست دارید، شیشه ورودی را تبدیل به یک تلویزیون بزرگ و با کیفیت کرده و شروع به صحبت می‌کنید! این یکی از قابلیت های شیشه هوشمند است...

شیشه های هوشمند در حالت عادی مثل یک شیشه معمولی در ساختمان شما قرار گرفته‌اند، اما شما می‌توانید در صورت نیاز این شیشه ها را با یک دکمه تبدیل به شیشه های کاملا ماتی کنید که طرف دیگرش قابل مشاهده نباشد. همینطور در ادامه و با همان ریموت کنترلی که در دست دارید می‌توانید آن را تبدیل به یک سینمای بزرگ در منزل یا شرکت کنید.

از جمله مزایای شیشه هوشمند عبارتند از:

● قیمت مناسب

● قابلیت تنظیم شفافیت

● جلوگیری از ورود اشعه‌های مضر نور خورشید

● مقاوم و عایق در برابر صوت و صدا

● عایق در برابر حرارت

● قابلیت استفاده به عنوان یک صفحه تبلیغاتی

● و...

برای مشاهده ویدیو این محصول در حالت‌های مختلف به صفحه شیشه هوشمند در سایت tetraform مراجعه کنید.

پارتیشن شیشه ای

حتما مشاهده کرده‌اید که در دفاتر اشتراکی یا فضاهایی که نیاز به تفکیک دارند، مدیران اقدام به استفاده از پارتیشن های چوبی یا mdf و حتی گاها آهنی می‌کنند. در روزهای اول، این محصولات انتخاب‌ خوبی هستند اما بعد از گذشت مدت زمانی با فرسوده شدن، زیبایی خود را از دست می‌دهند و این موضوع باعث کاهش جلوه زیبایی کل فضا می‌شود. به همین دلیل پارتیشن شیشه ای یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که می‌توانید برای تفکیک فضا در مکان‌های مختلف داشته باشید.

پارتیشن شیشه ای مزایایی مثل:

● عایق بودن در برابر صدا و دما

● قیمت مناسب

● نصب سریع

● قابلیت مانور بالا نسبت به ارتفاع

● و...

دارد.

نرده شیشه ای

در نهایت آخرین محصولی که استفاده از آن می‌تواند باعث افزایش زیبایی و جلوه‌های خاص در ساختمان شما شود، نرده شیشه ای است. این محصول را مطمئنا بارها در بناهای دیگر مشاهده کرده و دیده‌اید که استفاده از آن تا چه حد باعث زیبایی کل فضا می‌شود.

کلام آخر

در نهایت و به عنوان کلام آخر باید پیشنهاد کنیم قبل از اینکه به سراغ خرید شیشه رنگی یا دیگر محصولاتی که در این مقاله گفته شد بروید، بهتر است کمی تحقیق، نه در مورد خود محصولات بلکه شرکت مقابل‌تان داشته باشید! البته در صورت همکاری با مجموعه‌های معتبری مثل tetraform نیاز به هیچ نگرانی بابت کیفیت محصولات و دوام آنها ندارید. امیدواریم از مطالعه این مقاله در مورد زیباسازی ساختمان با شیشه رنگی لذت برده باشید. با آرزوی موفقیت.

**این محتوا تبلیغاتی است**

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس