کد خبر 1019970
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰
عالیشاه کالدرون

روند پیروزی‌های پرسپولیس همچنان ادامه دارد اما در این میان نقش یکی از بازیکنان با سابقه سرخپوشان در تیم کالدرون کمرنگ‌تر شده است.

به گزارش مشرق، امید عالیشاه چند سال پیش به عنوان یک جوان ناشناخته با اعتماد علی دایی به پرسپولیس پیوست و حالا به یکی از مهره‌های باسابقه این تیم تبدیل شده و حتی عنوان کاپیتان سوم تیم را یدک می‌کشد. با این وجود این بازیکن با استعداد که حتی به پیراهن تیم ملی هم رسیده بود روند نزولی را طی می‌کند.

از همان نیم‌فصل جنجالی که برخی هواداران پرسپولیس جدایی عالیشاه و نوراللهی در مقطع محرومیت این باشگاه و پیوستن به تراکتور را برنتابیدند تا بازگشت پرحاشیه او که با واکنش‌های تند تراکتوری‌ها همراه شود، عالیشاه هرگز عملکرد گذشته خودش را در پرسپولیس تکرار نکرده و بیش از متن درگیر حاشیه‌ بوده است.

بیشتر بخوانید:

کالدرون دست بردار بازیکن خاطی نیست

اگر سرفصل اختلافات عالیشاه و برانکو را جدایی این بازیکن در نیم‌فصل و پیوستنش به تراکتور بدانیم، باید بگوییم این موضوع از جانب برانکو هرگز فراموش نشد و حتی در بازگشت دوباره به پرسپولیس هم روابط سرد دو طرف از جمله ماجرای جشن قهرمانی، تهدید به افشاگری و اتفاقات دیگر به خوبی نشان می‌داد سرمربی کروات و هافبک مازندرانی تا روز آخر دل خوشی از یکدیگر نداشتند. حتی برخی اخبار از جدایی قطعی عالیشاه در صورت تمدید قرار برانکو خبر می‌داد. در این صورت شاید بتوان گفت کاپیتان سوم پرسپولیس احتمالا از معدود کسانی بود که جدایی سرمربی کروات را به ماندنش ترجیح می‌داد!

حالا برانکو رفته، پرسپولیس و کالدرون از بحران عبور کردند اما سرمربی جدید هم از عملکرد عالیشاه خصوصا از منظر اخلاقی راضی نیست. بازیکن شماره ٢ پرسپولیس بعد از درگیری با نعمتی در لیست ١٨ نفره قرار نمی‌گیرد آن هم در شرایطی که وینگرهای پرسپولیس بهترین عملکرد را در این تیم از خود نشان می‌دهند تا جای خالی یکی از مهره‌های باسابقه  در ترکیب احساس نشود.

در این موقعیت و رقابت سخت ورود به حاشیه‌های غیرفنی بزرگترین اشتباهی است که امیدهای عالیشاه را برای بازگشت به ترکیب و حتی لیست ١٨ نفره کمرنگ‌تر می‌کند. ادامه روند فعلی تنها یک انتخاب را پیش روی عالیشاه قرار خواهد داد، دوباره جدایی در نیم فصل که البته این بار ممکن است با توجه به تغییر نگرش هواداران بازگشتی هم در پی نداشته باشد!

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس