کد خبر 1019742
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۵
شجاع خلیل زاده

شجاع خلیل‌زاده، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس حرفی از پول نمی‌زنند دلیلش این نیست که مشکلی از این بابت نداریم.

به گزارش مشرق، شجاع خلیل‌زاده بعد از برد 2 بر صفر تیمش مقابل سایپا گفت: خدا را شکر که توانستیم در این زمین افتضاح به پیروزی برسیم و با کسب سه امتیاز در کورس ماندیم.

وی درباره گل اتفاقی که وارد دروازه سایپا کردند، تصریح کرد: در این زمین حتی یک پاس ساده نمی‌شد داد و استپ کرد. قبلاً هم بیرانوند در همین زمین گلی اتفاقی خورده بود و امروز دروازه‌بان سایپا از این مسئله ضرر کرد. به‌هرحال خدا را شکر که توانستیم پیروز از این زمین بیرون بیاییم.

خلیل‌زاده راجع به عملکرد خوب رادوشویچ نیز یادآور شد: ما دو گلر خیلی خوب داریم. بیرانوند که قضیه‌اش فرق می‌کند و بهترین دروازه‌بان آسیاست. رادو هم خیلی خوب تمرین می‌کند و هر موقع بازی کرده، خوب بوده است. خیلی خوشحالیم که دو دروازه‌بان خیلی خوب در تیم‌مان داریم.

بیشتر بخوانید:

سیدجلال: مخالف کمک به استراماچونی نیستیم

وی در رابطه با مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس و اینکه آنها به این مسئله اعتراض نمی‌کنند، تصریح کرد: ما اوضاع‌مان اصلاً خوب نیست و تا اینجای کار فقط 15 درصد از مبلغ قراردادمان را گرفته‌ایم، اما نه بازیکنان و نه کادر فنی هیچ وقت در مصاحبه‌های خود به مسائل مالی اعتراضی نکرده‌اند و چون حرف نمی‌زنیم فکر می‌کنند مشکلی وجود ندارد. ما حرمت هواداران را نگه می‌داریم چون می‌دانیم که مشکلات اقتصادی کشور باعث شده که اوضاع اکثر مردم نامساعد باشد.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این موضوع که آیا او هم مثل علیرضا بیرانوند اعتقاد دارد که نخ پیراهن استراماچونی از طلاست که همه پیگیر بازگشت او هستند، گفت: من کاری به تیم‌های دیگر ندارم. فقط این را می‌دانم که تیم‌های دیگر تا 50 درصد هم دریافتی داشته‌اند، اما ما فعلاً 15 تا 20 درصد پول گرفته‌ایم. الان هم نیم‌فصل اول تمام شده و وضعیت را می‌بینید. همان‌طور که گفتم با درک شرایط اقتصادی بد مردم سکوت می‌کنیم و امیدواریم مشکلات حل شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس