مهدی ترابی

گل مهدی ترابی به تیم فوتبال امید چین به‌عنوان یکی از بهترین گل‌های تاریخ رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا انتخاب شد.

به گزارش مشرق، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در فاصله کمتر از یک ماه تا آغاز مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا که مرحله انتخابی المپیک 2020 به شمار می‌رود، نظرسنجی درباره بهترین گل این رقابت‌ها در ادوار گذشته منتشر کرد که گل مهدی ترابی به چین در مرحله گروهی مسابقات سال 2016 هم یکی از این گل‌ها محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

برترین گل فصل لیگ‌قهرمانان آسیا انتخاب شد

AFC درباره این گل نوشت: در فاصله 30 یارد تا دروازه، مهدی ترابی ضربه ایستگاهی خود را با دقت و قدرت، به گل سوم ایران تبدیل کرد تا این تیم با برتری 3 بر 2 برابر چین، به جمع هشت تیم پایانی رقابت‌ها صعود کند.

گل‌های زکریا السودانی از عربستان سعودی به ازبکستان، عبدالکریم حسن از قطر به چین، احمد السروری از یمن به ازبکستان، عمر ماناسره از اردن به ویتنام، شویا ناکاجیما از ژاپن به ایران، عزیزجون گانیف از ازبکستان به کره جنوبی و نگوین کوانگ‌های از ویتنام به ازبکستان، سایر نامزدهای کسب عنوان بهترین گل تاریخ مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا محسوب می‌شوند.

مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا تاکنون در سه دوره برگزار شده و چهارمین دوره آن از روز 18 دی امسال آغاز خواهد شد. تیم فوتبال امید ایران در گروه C رقابت‌ها با تیم‌های ازبکستان، کره جنوبی و چین همگروه است.

برای شرکت در این نظرسنجی، اینجا را کلیک کنید.

گل زیبای مهدی ترابی به چین

دانلود

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پرسي IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
    4 4
    دمت گرم مهدي جان امروز هم بترکووووون مقابل سايپا چشم اميدمون اول بخدا بعد تو و بعد بيرو که محافظ دروازمون باشه هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس