سردار علیرضا تنگسیری

فرمانده نیروی دریایی سپاه از ‌برگزاری رزمایش بسیار بزرگ سپاه در آینده نزدیک خبر داد و گفت: ‌در این رزمایش ‌از جدیدترین تجهیزات، سلاح ها و دستاوردهای نظامی رونمایی می‌شود.

به گزارش مشرق، سردار ‌علیرضا تنگسیری اظهار داشت: رزمایش بزرگ سپاه در آینده برگزار می‌شود که طی آن از جدیدترین تجهیزات و دستاوردهای نظامی رونمایی خواهیم کرد.وی با تاکید بر آمادگی نیروهای مسلح ایران برای دفاع از کشور افزود: نیروهای فدایی ملت ایران از پاسداران و ارتشیان همه در یک قالب برای دفاع از ایران آماده‌اند و ‌در آمادگی کامل به سر می‌برند.

بیشتر بخوانید:

ماجرای ۶ سیلی محکم ‌به نظامیان آمریکایی در خلیج فارس/ ‌ساخت ‌شناوری خاص در سپاه با سرعت ۹۰ گره‌ دریایی

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزاری رزمایش و رونمایی از تجهیزات جدید را نشانگر پیشرفت و اقتدار بیشتر نیروهای نظامی کشور دانست و تصریح کرد: ‌رهبر معظم انقلاب به عنوان فرمانده کل قوا بر آمادگی نیروهای مسلح و پیشرفت روز به روز تاکید فراوان دارند.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی اشراف اطلاعاتی کاملی بر منطقه دارند، ادامه داد: تمام تسلیحات و ‌تجهیزات ‌نیروی دریایی سپاه و ارتش‌ تولید داخل و مایه افتخار ایران و ایرانی است و هر زمان رزمایشی برگزار شود تجهیزات و سلاح‌های جدید نیز رونمایی می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
    22 21
    رزمایشهای جدید تند بزارید خوشون رو خیس کنند دسمنان
  • محمد IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
    11 19
    آرزو به دل ماندیم یک زیردریایی خوب در اختیار سپاه ببینیم. بى صبرانه منتظر رونمايي های جدید هستیم.
    • IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
      12 18
      زیردریایی در اختیار نیروی دریایی ایران هست نیازی نیست دیگران داشته باشند
    • محمد IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
      10 22
      دکترین دفاعی سپاه و روحیه سپاهی از ارتش متفاوت و تا حدودی مکمل هم هستند. فکر نمی کنم ارتش با دکترین خاص خودش حاضر به شلیک به گلوبال هاوک میشد یا براى تصرف کشتی انگلیسی هلیکوپتر اعزام می کرد. حساسیت بین المللی ایجاد میکرد. سپاه نیازمند زیردریایی براى کف نشینی طولانی مدت در دریای عرب و اقیانوس هند است. اینطوری آمریکاییها جرات نفس کشیدن نخواهند داشت و بدون تعارف روی عرشه ناو خودشان رو خیس می کنند.
  • IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
    15 25
    سلام خدا بر سپاه پاسداران.خداقوت.خسته نباشید.
  • علی خدایی IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
    5 1
    باید قدرت بازدارنده تمام نیرو های مسلح ایران بزرگ هر روز افزایش یابد هم در نیروهای هوایی نیرو های دریایی نیرو های هوا فضایی و بعلاوه در پدافند هوایی و پهبادی و هواپیمای باسر نشین پیشرفت یک کشور اول از قدرت نظامی میاد به دست و تلاش های بسیار بزرگی بکنید که در دنیا در لیگ پنج کشور های اول باشیم انشالله که چنان که هستیم فقط تکنولوژی بسازید که ایران قطب تازه لیگ صاحب هر نوع تکنولوژی باشد که در دنیا فقط یک دست شمار کشوری هستند که صاحب حرف هستند و ایران هم هست در بخش زیر ساختی هم کار های بزرگی برداشته ایم که به مرور زمان دیگر کشور ها خواهند آمد و در صف منتظر خواهند ایستاد که از ایران سلاح بخرند و آموزش ببینند و ناچار به آموختن زبان ایرانمان خواهند شد له فرموده امام خامنه ای
  • دیده بان IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
    9 24
    فان حزب الله هم الغالبون
  • خلیل JP ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
    5 0
    عالی هست افتخار میکنم برای ایران همسایه نزدیکه آفغانستان برای آفغانستان صلع آرزو میکنم
  • IR ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
    0 0
    صبر کن روحانی که رفت ژاپن، بترکون.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس