کد خبر 1019612
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶
زلاتان

ستاره سوئدی تیم فوتبال لس‌آنجلس گلکسی با طعنه زدن به کاپیتان تیم ملی پرتغال به تمجید از همنام برزیلی او پرداخت.

به گزارش مشرق، زلاتان ابراهیموویچ در طعنه زدن و اظهارنظرهای جنجال‌آفرین تبحر خاصی دارد و در این میان برخی مثل پپ گواردیولا در میان مربیان و کریستیانو رونالدو در میان بازیکنان بیشتر هدف طعنه‌های او واقع شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

میلان چشم به راه زلاتان

این بار هم کریستیانو رونالدو هدف طعنه‌های این ستاره سوئدی واقع شده است. او در پاسخ به این سؤال که الگوی او در زمین‌های فوتبال و بازیکنی که بیش از همه قبولش داشته است، گفت: رونالدوی واقعی، رونالدوی برزیلی (نازاریو).  وقتی رونالدو بازی می‌کرد، همه می‌خواستند حرکات‌شان را به تقلید از او انجام دهند. سبک بازی او استتثنایی بود. من هم تمام بازی‌هایش را در تلویزیون تماشا می‌کردم. امروزه اما خیلی فوتبال تماشا نمی‌کنم.

در میان بازیکنان حال حاضر فوتبال دنیا هم بازیکنی جز لیونل مسی و کریستیانو رونالدو، توجه ابراهیموویچ را جلب کرده است: کیلیان امباپه مهاجم جوان پاری‌سن‌ژرمن.

مهاجم تیم لس آنجلس گلکسی که قراردادش با این تیم دو هفته دیگر به پایان می‌رسد، با معرفی کیلیان امباپه به عنوان ارزشمندترین بازیکن حال حاضر دنیای فوتبال، گفت: امباپه بازیکنی است که تفاوت‌ها را رقم می‌زند. با اینکه الان فقط 19 سال سن دارد اما به یک ستاره تبدیل شده است. امیدوارم که او سخت تلاش و تمرین کند و موفقیت‌هایی که تا به امروز در زمین بازی داشته است را ادامه دهد. اگر فوتبال در سال‌های آتی همچنان برایش جذابیت داشته باشد و او به پیشرفتش ادامه دهد، می تواند موفقیت‌های بیشتر و بزرگتری کسب کند. توصیه من به او این است که با خونسردی به کارش ادامه دهد اما انجام این کار همیشه آسان نیست.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس