کد خبر 1019588
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵
نیمکت استقلال

استقلال در غیاب سرمربی خود با شرایط خاص و ویژه‌ای وارد هفته پانزدهم لیگ برتر می‌شود.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال برای بازی مقابل شاهین شهرداری بوشهر همچنان روی جاده بحران و اخبار عجیب حرکت می‌کند. آن‌ها از همین مسیر به هفته پانزدهم لیگ رسیدند و حالا باید عصر امروز از حریف جنوبی خود میزبانی کنند.

برای بازی امروز، استقلال با نیمکت خالی وارد زمین می‌شود. البته آن‌ها به اندازه کافی بازیکن دارند، ولی سرمربی این تیم هنوز به تهران نرسیده است. آندره‌آ استراماچونی قرار بود بامداد امروز وارد تهران شود، اما سفرش به تعویق افتاد و دوشنبه به ایران بازمی‌گردد. البته این خبر را اطرافیان باشگاه استقلال به زبان آورده‌اند، اما باید دید استراماچونی چه زمانی تصمیم به بازگشت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

استقلال امیدوار به برد پرگل باشد

از سوی دیگر، جواد زرینچه هم امروز در کنار استقلالی‌ها نیست. او بعد از اتفاقات بازی با گل‌گهر سیرجان تصمیم گرفت از جمع آبی‌پوشان جدا شود. حتی زرینچه دیشب و امروز هم به اردوی تیم نرفته هرچند مسئولان باشگاه در حال تماس با او هستند تا هر طور شده، راضی شود و به اردو برگردد. تا زمان انتشار این خبر، زرینچه پاسخ قطعی نداده و شاید او را روی نیمکت به عنوان سرپرست، مدیرتیم یا هر پست دیگری ملاقات نکنیم.

با این حساب، بار فنی تیم بر دوش وریا غفوری است و مثل بازی قبل، کاپیتان استقلال باید اقدام به انتخاب ترکیب اصلی و تعویض‌ها کند. البته او داخل زمین است و انجام پروسه تعویض‌ها برعهده کاوه ستوده پزشک تیم و بهزاد غلامپور مربی دروازه‌بان‌های تیم قرار می‌گیرد.

اتفاقاتی که قرار است امروز در ورزشگاه آزادی رخ بدهد را خواندید، اما بعد از شروع دوران درخشان استقلال، چه کسی فکرش را می‌کرد کار آبی‌ها به اینجا بکشد؟

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
    2 2
    احسنت به مدیریت سپاهانی فدراسیون فوتبال
  • ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
    0 1
    بازيشون را به تاخير مياندازند مربيشون برسه نگران نباشيد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس