کد خبر 1019565
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱
تارتار

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اعلام کرد که دیدار با پارس جنوبی جم، آخرین حضورش روی نیمکت نفتی‌ها خواهد بود.

به گزارش مشرق، مهدی تارتار اعلام کرد که دیدار تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با پارس جنوبی جم، آخرین دیداری خواهد بود که او هدایت نفتی‌ها را بر عهده خواهد داشت و او پس از این بازی، نفتی‌ها جدا می‌شود.

تارتار «جو مسموم و شیطنت برخی هواداران و افراد سابق حاضر در تیم نفت، پس از درگیری رخ داده در تمرین» را دلیل این موضوع عنوان کرد. او همچنین گفت که با یکی از مسئولان پیشین تیم {سرپرست سابق} درگیر شده و پس از این ماجرا تعدادی از لیدرها به سمت او حمله کردند که رئیس کانون هواداران مانع درگیری شد.

بیشتر بخوانید:

تارتار: شرایط اینطور بماند می‌روم

سرمربی نفت مسجدسلیمان در این باره گفت: در دیدار ما با سایپا، دودستگی میان هواداران ایجاد شده بود و حدود 20 درصد ورزشگاه، راه خود را از سایر تماشاگران جدا کرده بودند. بازیکن من دشنام شنید و مسئول سابق تیم تشویق می‌شد. او تمام شهر را به خاطر خودخواهی خود به هم ریخت. من تا نیم‌فصل، حقوقم را گرفتم و 50 درصد حقوقم را دریافت کرده‌ام. به همراه سایر اعضای کادر فنی می‌خواستیم پس از این درگیری از نفت جدا شویم، اما دیدار امروز با پارس جنوبی، آخرین دیداری است که روی نیمکت نفت می‌نشینم.

تارتار در پایان گفت: پس از بازی با سایپا، اتفاقی افتاد که تمرکز همه بازیکنان روی جدایی از تیم است. این بازیکنان، پیشنهادهای زیادی از سایر تیم‌ها دارند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس