کد خبر 1019338
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶
محمد ایمانی

محمد خاتمی با ادبیات "تَکرار می کنم" و رضا خاتمی با عبارت "ما اصلاح طلبان، تضمین روحانی هستیم"، خواستار رای به روحانی شده بودند.

به گزارش مشرق، محمد ایمانی تحلیلگر مسائل سیاسی و فعال رسانه‌ای در کانال شخصی خود در تلگرام نوشت:

نشریه اجاره ای صدا چندی پیش، از حزب کارگزاران به حزب اعتماد ملت واگذار شد. این مجله به نقل از عباس عبدی خواستار استعفای روحانی شد. این طیف در دی ماه 96 نیز هم زمان با آشوب افکنی دشمن، خواستار  استعفای روحانی شدند و حال آن که شش ماه قبل، در انتخابات از او حمایت کرده بود.

محمد خاتمی با ادبیات "تَکرار می کنم" و رضا خاتمی با عبارت "ما اصلاح طلبان، تضمین روحانی هستیم"، خواستار رای به روحانی شده بودند. عبدی همان زمان جزو سیاهی لشکر ستاد روحانی بود!

آنها با وجود مشاهده کارنامه چهار ساله روحانی، خواستار رای مجدد به وی شدند و بنابراین در شش ماه بعدی، آگاهی جدیدی کسب نکرده بودند که خواستار استعفا شوند. همچنان که با ساز و کار فعالیت رئیس جمهور در جمهوری اسلامی  در طول چند دهه گذشته آشنا هستند.

بنابراین یا نباید در سال 92 از روحانی حمایت می کردند و وارد گود می شدند، یا اگر هم آمده و غیر از تجربه هشت ساله دولت خاتمی، تجربه دولت اول روحانی را دیده بودند، باید همان آغاز سال 96 با نامزدی دوباره روحانی مخالفت می کردند.

آنها اما هم از خاتمی و هم از روحانی در دوره دوم حمایت کردند و بلافاصله در مدت کوتاهی، خاتمی را اردک لنگ و روحانی را بی کفایت خواندند و خواستار استعفای هر دو و خروج از حاکمیت شدند.

چرا؟ چون طبق یک نقشه و مدل دیکته شده رفتار می کنند. نگاه ابزاری، نردبانی، رحم اجاره ای و ساندیسی به چهره های سیاسی که باید تا می شود از آنها در خدمت رادیکالیسم سوء استفاده کرد و هنگامی که تمام شدند، وادار کرد خودزنی کنند تا بتوان القای بن بست و مظلوم نمایی کرد و تدارک بی ثباتی نمود.

سند روشن این که همان مدعیان استعفا و خروج از حاکمیت در دولت خاتمی و تندروهای حزب منحله مشارکت، خواستار استعفای روحانی شده اند. آیا آبرومندتر از عبدی و حجاریان برای آغاز این فشار نبود؟

یکی طرف ملاقات روزن جاسوس آمریکایی در پاریس که از بازداشت جاسوس های آمریکا ابراز ندامت کرد و محکوم پرونده نظر سازی به نفع آمریکا بود. و دیگری، همان که گفت مجمع روحانیون، بد زیاد دارد و گروه خونی آنها و خاتمی با ما یکی نیست.

دقت کنید: بقایای حزب بعث و حکومت جنایتکار صدام در عراق، و آدمکش های منفوری مانند ولید جنبلاط و سمیر جعجع در لبنان، طبق نقشه آمریکا و عربستان و اسرائیل، خواستار استعفای رئیس دولت (عادل عبدالمهدی و سهد حریری) شدند و ین کشورها را در کام  بی ثباتی و نا امنی فرو بردند.

اگر سر تا ته نقشه دشمنان ملت های منطقه در این پروژه روشن است، چرا بقایای حزب منحله مشارکت، همان نقشه دیکته شده را اجرا می کنند؟

آنها چه شباهتی با بعثی ها و داعش و قوات اللبنانیه و مانند آن دارند؟ و حاضرند مرزهای خیانت را تا کجا جا به جا کنند؟ آیا علت خوشحالی شکوری راد رئیس گروهک اتحاد ملت از فشار بنزینی بر مردم، معنای دیگری جز خیانت  در آستانه انتخابات هم دارد؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
    49 2
    تردید نکنید اصلاح طلبان نقش داعش را به نفع آمریکا بازی می کنند
  • حسين DE ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
    0 0
    اصلاح طلبان ونئوليبراليسم ايران با قاطعيت تمام ميتوان گفت كه آنها نه ستون پنجم بلكه ستون اول وآخر دشمنان انقلاب و ميهن و ملت و دين آئين هستند،خيانت آنها هيچگونه شباهتى در ساير كشورهائى كه در انها انقلاب رخداده ندارد،آنها در خيانت و وطن فروشى هم انحصارى هستند.داعش،القاعده ،واز اين تيپ جريانهاى تروريستى همشون بايد در برابر خيانتها وجنايتهاى اصلاح طلبان و ليبراليستهاى ايرانى لنگ بياندازند. مرگ بر امريكا ومزدوران داخلى آن .
  • کمال IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
    0 0
    با سلام بر مشرق نیوز عزیز و باتشکر از خبرهای خوب شما من کارشناس محیط زیست هستم همیشه فکر میکردم اصلاح طلبان ادم ها روشن فکری هستند و... ولی وقتی توی این چند سال به سازمان محیط زیست قدم نهادند بخصوص دوره پادشاهی خانم ابتکار و دارو دسته اوین رفته اش ، با ظلم و ستمی که به کارشناسان ما کردندو خیلی از مسائل که نمی توانم بنویسم میخوام بگم متاسفم برای اصلاح طلبان ، دیگه بهشون نه اعتماد میکنم و نه رای میدهم..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس