image-20191212120003-1.jpeg

پاریس شهری است که می‌توانید در کنار دیوار دوست دارم که جمله دوست دارم به 300 زبان مختلف روی آن نوشته‌شده است عکس یادگاری بگیرید.

شاید برایتان سؤال باشد اصلاً تور فرانسه ارزان وجود دارد یا نه؟ مگر می‌شود سفر به اروپا ارزان تمام شود؟

غیرممکنی وجود ندارد. درست است که پاریس شهر گرانی است و عموماً سفرهای اروپایی ارزان نیستند، اما اگر به‌جای انتخاب تور پاریس در فصل تابستان که شلوغ و پر گردشگر است یا کریسمس که برای خود دنیای دیگری دارد و شهر پر زرق‌ و برق تر از همیشه می‌شود در زمستان به فرانسه سفر کنید باقیمت‌هایی مواجه می‌شوید که شاید حتی تصورش هم برایتان دور از انتظار باشد. برای خرید بلیط هواپیما تعلل نکنید.

همانطورکه می‌دانید قیمت پروازها ساعتی و حتی لحظه‌ای تغییر پیدا می‌کنند پس هرچه زودتر بلیط بخرید به نفعتان خواهد بود. برای اینکه تور فرانسه ارزان برایتان تمام شود لازم نیست حتماً یک هفته در پاریس باشید سه تا چهار شب هم برای دیدن برجسته‌ترین آثار پاریس کافی است.

توقعاتتان را کمی پایین بیاورید، به این صورت هتل سه ستاره هم را شما را راضی می‌کند. به‌جای صرف هزینه برای هتل پنج یا چهار ستاره پولتان را صرف بازدید از جاذبه‌های دیدنی پاریس کنید. در خصوص حمل ‌و نقل هم اگر از تاکسی استفاده نکنید برایتان اتوبوس و مترو گران تمام نمی‌شود.

در بسیاری از هتل‌ها، کافه‌ها و رستوران‌ها اینترنت رایگان پیدا می‌کنید. زیاد نگران اینترنت نباشید. اما خودتان را از خوردن یک فنجان قهوه داغ فرانسوی و کرم بروله محروم نکنید. لذت تجربه برخی رویدادها را به‌واسطه صرفه‌جویی از خودتان نگیرید. شما سفر می‌کنید تا ساعات خوشی را سپری کنید نه اینکه دائماً در رنج و عذاب باشید.

تور پاریس تکرار نشدنی

تور پاریس تکرار نشدنی است. می‌پرسید چرا؟

پاریس شهری است که می‌توانید در کنار دیوار دوست دارم که جمله دوست دارم به 300 زبان مختلف روی آن نوشته‌شده است عکس یادگاری بگیرید. بعد از آن روی رود سن کشتی سواری کنید و خیره به معماری ساختمان‌ها و موزه‌هایی بشوید که هرکدام برای خود سرگذشتی دارند. می‌توانید خودتان را به زیر برج عظیم‌الجثه ایفل برسانید و غرق در سازه خارق‌العاده آن‌که توسط گوستاو ایفل ساخته‌ شده است، شوید.

یا ساعت‌ها در یکی از کافه‌های معروف و مشهور پاریس بشنید و نظاره‌گر مردمی باشید که مدت‌هاست در پاریس روزگار می‌گذرانند. این سفر برای شما تکرار نشدنی خواهد بود به‌شرط آنکه خودتان هم بخواهید، تصمیم بگیرید و توشه سفر ببندید. درست است که مراحل گرفتن ویزا زمان‌بر است اما اگر شما به ‌موقع اقدام کنید حتماً در زمان مورد نظرتان می‌توانید در پاریس، عروس شهرهای اروپا باشید.

در خصوص ارائه مدارک جهت اخذ ویزا بیشتر بدانید

برای دریافت ویزا باید مدارک تقریباً زیادی به سفارت تحویل دهید. از مدارک شناسایی و عکس و غیره گرفته تا مدارک شغلی و ملکی. بسته به کشوری که برای سفر انتخاب می‌کنید این مدارک نیاز به ترجمه دارند. حتی برای برخی کشورها لازم است تا مدارک ترجمه‌شده از طرف دادگستری و وزارت امور خارجه به تأییدیه برسند.

اما در این میان برخی کشورها هم هستند که ترجمه مدارک را از شما نمی‌خواهند. به این صورت دیگر نیازی نیست برای ترجمه مدارک هزینه کنید. برای شرکت در تور پاریس شما حتماً باید مدارک‌تان را به زبان انگلیسی ترجمه کنید. اما به تأییدیه دادگستری و امور خارجه نیازی نیست.

سفر اولی‌ها: اروپا گردی را با تور پاریس آغاز کنید

جای نگرانی و ترسی نیست. شاید فکر کنید چون بار اولتان هست که می‌خواهید به اروپا سفر کنید و سفارت فرانسه جز سفارت‌های سختگیر برای دادن ویزا به کسانی است که تابه‌حال به اروپا سفر نکرده‌اند، بهتر است به‌جای فرانسه کشور دیگری را هدف قرار دهید تا ریجکت نشوید.

اما با توجه به اعتباری که آژانس ژیوار نزد سفارت فرانسه دارد به شما قول می‌دهیم درصورتی‌که مدارکتان را کامل و کافی به ما تحویل دهید و در ارائه ضمانت‌نامه به ما کوتاهی نکنید، نه‌تنها ریجکت نمی‌شوید بلکه چمدان‌هایتان برای سفر رؤیایی به فرانسه خواهید بست و عازم اولین سفر اروپایی خودخواهید شد.

با ژیوار مطمئن‌تر از همیشه سفر کنید

همیشه برای مسافران انتخاب آژانس مسافرتی برای سفر یک دغدغه فکری محسوب می‌شود. بسیاری از مسافران از چندین ماه قبل از سفر اقدام به پرس‌وجو برای پیدا کردن یک آژانس مسافرتی تراز اول از اطرافیان و آشنایان می‌کنند. گاهی حتی به درازا کشیدن این موضوع آن‌ها را تصمیم سفر منصرف می‌کند. چراکه یا قیمت راضی‌شان نمی‌کند یا خدمات تور.

بیش از 14 سال است که مجموعه ژیوار به مسافران اروپایی خود خدمات گردشگری ارائه می‌دهد. ژیوار همواره در تلاش بوده است که رضایت مشتری را در اولویت قرار دهد. این رضایت هم جز با ارائه خدمات باکیفیت و قیمت‌گذاری منصفانه برای تورها میسر نمی‌شود. 50,000 نفر از کسانی که تاکنون با ما به اروپا سفرکرده‌اند، شاهد تلاش‌های هدفمند ما برای به یادگار گذاشتن حس خوب سفر کردن بوده‌اند.

عضویت ژیوار در اتاق‌های بازرگانی آلمان، ایتالیا و بلژیک، سندیکای آژانس‌های مسافرتی آلمان، اسپانیا و فرانسه و نیز ریاست اتاق بازرگانی ایران، بلژیک و لوکزامبورگ تنها بخشی از فعالیت‌های مستمر و مؤثر ما در سطوح بین‌المللی بوده است که سبب افتخار و سربلندی ماست.

تمامی این افتخارات و موفقیت‌ها به سبب همراهی و همکاری شما مسافران عزیز و دوست‌داشتنی در طی این سال‌ها بوده است که جز با کمک شما دستیابی به این مهم امکان‌پذیر نبوده است.

**این محتوا تبلیغاتی است**

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس