کد خبر 1019083
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷
زیدان

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید پس از پایان کار شاگردانش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برای مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها رجز خواند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال رئال مادرید شب گذشته (چهارشنبه) در آخرین هفته از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، موفق شد میزبان بلژیکی خود کلوب‌بروژ را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد. این نتیجه اگرچه تأثیر در صعود و جایگاه رئال مادرید در جدول گروه نخست رقابت‌ها نداشت اما برای این تیم در مرحله گروهی کارنامه بهتری ساخت ضمن اینکه فرصتی برای حضور نیمکت‌نشینان در ترکیب اصلی شد که اتفاقاً گلزنی هم کردند. در این بازی وینیسیوس جونیور اولین گل اروپایی خود را برای رئال مادرید به ثمر رساند. رودریگو و لوکا مودریچ هم دیگر گل‌های این تیم را زدند.

رئال مادرید با وجود این پیروزی به عنوان تیم دوم گروه خود به مرحله بعد صعود می‌کند و به این ترتیب در مرحله یک هشتم نهایی با یکی از تیم‌های صدرنشین مرحله گروهی از جمله، بایرن مونیخ، منچسترسیتی، یوونتوس، لایپزیگ، لیورپول روبه‌رو خواهد شد که در میان این 5 تیم روبه‌رو شدن با لیورپول با توجه به وضعیت فعلی این تیم قرعه‌ سخت‌تری برای مردان زین‌الدین زیدان به نظر می‌رسد.

با این حال سرمربی فرانسوی رئال مادرید در نشست خبری پس از بازی به سؤالی درباره اینکه آیا ترجیح می‌دهد تیمش با لیورپول روبه‌رو نشود، با لبخند به لب گفت: اگر ما با لیورپول روبه‌رو شویم، آنها را حذف خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید:

رکورد تاریخی گلزنی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان

زیدان سپس با حالتی جدی‌‌تر گفت: در قرعه‌کشی هیچ کاری از دست ما ساخته نیست.

رئال مادرید در بلژیک نمایشی ایده‌آل نداشت اما زیدان چندان نگران این موضوع نبود و حتی از عملکرد تیمش رضایت هم داشت. او گفت: از پیروزی‌مان راضی هستیم، همینطور از شیوه بازی‌مان. مشکلاتی در بازی‌مان داشتیم چون حریف معمولاً با 5 مدافع بازی می‌کند و امروز با 4 مدافع بازی کرد. به همین دلیل 10 ، 15 دقیقه‌ای طول کشید که خودمان را با سبک بازی آنها تطبیق دهیم. نیمه دوم از هر لحاظ  عملکردمان بهتر شد.

لوکا یوویچ مهاجم نیمکت‌نشین رئال مادرید این فرصت را پیدا کرد که در لیگ قهرمانان در ترکیب اصلی به میدان برود. او در کنار رودریگو و وینیسیوس مثلث خط حمله تیم را تشکیل دادند و به جز یک گلی که زد، نتوانست آنطور که باید و شاید تحسین‌برانگیز کار کند. او از زمان انتقالش به رئال مادرید در تابستان امسال فقط یک گل زده است اما زیدان از او دفاع کرد.

سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها گفت: من احساس نمی‌کنم که یوویچ احساس بازنده بودن داشته باشد. او فرصت کمی برای بازی کردن داشته و یک بازیکن باید به طور مرتب بازی کند تا پیشرفت داشته باشد. به نظر من که او کارش را خوب انجام داد و به این روند خوب هم ادامه می‌دهد. اگر هم او ضعیف بازی می‌کند این مشکل من است نه مشکل شما. یوویچ باید به کارش ادامه دهد چون هر بار که بازی کرده به خوبی واکنش نشان داده است. از بازیکنی که زیاد بازی نمی‌کند نمی‌شود زیاد انتظار داشت و من هم قبول دارم که او باید بیشتر از این‌ها بازی کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس