تیم ملی امید

مربی پیشین تیم فوتبال امید همکاری همه جانبه با این تیم را وظیفه تمامی باشگاه‌ها دانست.

به گزارش مشرق، سهراب بختیاری زاده بازیکن اسبق تیم ملی و سرمربی استقلال خوزستان در خصوص شرایط این تیم گفت: من مدتی است از تیم امید جدا شده‌ام اما شرایط تیم را به خوبی می‌دانم و مطمئنم اگر زمینه لازم فراهم باشد می‌توان به درخشش این بچه‌ها امیدوار بود.

بیشتر بخوانید:

بدون همکاری باشگاه‌ها اعزام امیدها فایده ندارد

مدافع پیشین تیم ملی و باشگاه استقلال تصریح کرد: از زمانی که این تیم تشکیل شده عدم حضور بازیکنان در تمامی اردوها مشکل‌ساز بوده و کادری که نفرات خودش را در اختیار نداشته باشد، مثل فرماندهی است که بدون سرباز به میدان می‌رود. با توجه به اینکه کمتر از 30 روز به آغاز بازی‌ها باقی مانده از همه سرمربیان محترم تیم‌ها درخواست می‌کنم به این تیم در آستانه یک تورنمنت مهم بین‌المللی کمک کنند.

بختیاری زاده گفت: برای دوست خوب خودم حمید استیلی، دستیاران خوب ایشان و تک تک بازیکنان مستعد و توانمند تیم امید که مدت‌ها با آنها زندگی کردم آرزوی موفقیت دارم اما این موفقیت زمانی حاصل می‌شود که همه باور کنیم نام ایران عزیز روی پیراهن این تیم نوشته شده و تیم ملی ما در یک میدان بزرگ قاره ای برایر حریفانش قرار می گیرد. امیدوارم خبرهای خوبی از اردوی امیدها بشنویم و کادر فنی با حضور تمامی بازیکنانش تمرینات را در این فرصت کوتاه آغاز کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس