کد خبر 1018910
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰
تراکتور

باشگاه تراکتور تبریز ظهر پنجشنبه جلسه‌ای را با پیشکسوتان خود برای تصمیم گیری درخصوص وضعیت فنی تیم تشکیل می‌دهد.

به گزارش مشرق، باشگاه تراکتور پس از کناره گیری دنیزلی از سرمربیگری این تیم تصمیم به انتخاب احد شیخ لاری به عنوان مربی موقت گرفت اما تراکتور با این مربی نیز مقابل ماشین سازی تبریز باخت تا وضعیت یکی از متمول ترین تیم های لیگ برتری بحرانی تر از همیشه شود.

همین موضوع نیز سبب شد تا غلامرضا صادقیان مدیرعامل تراکتور تصمیم به استعفا از سمت خود بگیرد تا امور ورزشی این باشگاه را میر معصوم سهرابی مدیریت کند.

مدیران باشگاه تراکتور که هنوز سرمربی جدید خود را انتخاب نکرده اند ظهر فردا پنجشنبه جلسه ای فوری با پیشکسوتان این تیم تشکیل می دهند تا نظر آنها را در این باره جویا شود. در این نشست قرار است احد شیخ لاری نیز به احتمال فراوان حضور داشته باشد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسام IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
    4 3
    ای کاش مربی کارکشته و کاربلدی مثل اقای مهاجری رو از دست نمیدادن. تیم اقای خطیبی اگر انسجام و کار تیمی خوبی داره از برکت حضور اقای مهاجری بوده. حتی یحیی گل محمدی تو شهر خودرو هم از جریانی که اقای مهاجری توی پدیده ی سابق به راه انداخته بهرمنده. مدیران و تصمیم گیران تراختور باید دنبال همچین مربی هایی باشند که از داشته های تیم ها از پایه و جوانان و امید به بهترین وجه استفاده کند. نه این که بازیکنهای بی خاصیت با رقمهای میلیاردی بیارن واسه پیاده روی تو زمین و لو دادن توپها مع الوصف کار نیکو کردن از پر کردن است
  • 666666 IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
    0 1
    مگه تراکتور پیشکسوت داره ؟!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس