کد خبر 1018896
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
ویلموتس و استراماچونی

مجموعه اتفاقاتی که برای تیم فوتبال استقلال و آندره استراماچونی رخ داد باعث شد تا توجه افکار عمومی در ورزش و فوتبال از فسخ قرارداد مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی منحرف شود.

به گزارش مشرق، تا پیش از روز یکشنبه گذشته یکی از مهمترین مسائلی که مورد توجه رسانه ها و کارشناسان ورزشی ایران قرار داشت، فسخ قرارداد مارک ویلموتس سرمربی بلژیکی تیم ملی و زیر ذره بین بردن عملکرد فدراسیون در این قرارداد بود.

چالش جدید فدراسیون و ویلموتس بعد از باخت تیم ملی به عراق آغاز شده بود و فدراسیون بر حضور بیشتر این مربی در ایران تاکید داشت. با این حال ویملوتس زیر بار خواسته‌های فدراسیون نرفت و مسیر طرفین به سمت فسخ قرارداد در حال طی شدن بود.

فرایند فسخ قرارداد فدراسیون با ویلموتس از زوایای مختلف در رسانه‌ها مورد بررسی قرار گرفته بود و حتی بحث مذاکره با جانشین ویلموتس و بازگشت برانکو ایوانکوویچ به صورت داغ نشر و بازنشر می شد.

بیشتر بخوانید:

جدیدترین حرف‌های استراماچونی درباره بازگشت

با این حال اقدام استراماچونی مبنی بر فسخ یکطرفه قراردادش با استقلال و ترک یکباره ایران، زلزله ای ۹ ریشتری در فوتبال ایران به پا کرد. زلزله ای که شاید بیش از هر بخشی در ورزش به سود فدراسیون فوتبال تمام شد تا بحث فسخ قرارداد با ویلموتس را در سکوت بیشتری پیش ببرد و حداقل این بحث از اولویت رسانه ها خارج شود.

طی سه روز گذشته خبر جدیدی درباره وضعیت ویلموتس و روند مذاکره‌اش با فدراسیون برای فسخ نهایی قرارداد منتشر نشده و به نظر می رسد فدراسیون ایران بی میل به تداوم این سکوت و انحراف خبری نیست.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس