کد خبر 1018865
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵
محسن خلیلی

یک پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید هواداران این تیم باید از سرمربی و کادر فنی حمایت کنند.

به گزارش مشرق، محسن خلیلی درباره پیروزی پرسپولیس برابر گل‌گهر سیرجان اظهار کرد: فکر می‌کنم تیم بازی خیلی خوبی را در این دیدار انجام داد؛ چند هفته‌ای است که تیم پرسپولیس عملکرد خوبی را در زمین به نمایش می‌گذارد  البته زمانی که کادر فنی جدید به پرسپولیس آمد نیاز به زمان داشت تا بتواند تفکرات فنی خود را در تیم ایجاد کند و هماهنگی لازم را بین بازیکنان به دست بیاورد. الان فکر می‌کنم شرایط طوری شده است که کالدرون با شناخت کافی از تیم می‌تواند عملکرد تیم را بهبود ببخشد الان شرایط تیم بسیار خوب است چون با یک بازی کم‌تر بیشترین برد را پرسپولیس را به دست آورده است.

بیشتر بخوانید:

بالاخره بدشانسی دست از سر پرسپولیس برداشت

او در ادامه درباره تغییرات ترکیب پرسپولیس هم گفت: بازیکنان پرسپولیس هر کدام ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارد به همین خاطر نمی‌شود گفت یک بازیکن  نسبت به دیگری بهتر است همه آن‌ها در سطح بالای قرار دارند و براساس نیاز کادر فنی وارد بازی می‌شود مطمئنا آقای کالدرون سعی می‌کند در بازی‌ها بسته به شرایط و نوع ترکیب تیم حریف نفرات خود را به زمین بفرستد.

خلیلی درباره قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا هم گفت: من فکر می‌کنم پرسپولیس در گروه دشواری قرار گرفته است چون تیم‌های هم گروه پرسپولیس در کشور خود از بهترین‌ تیم‌ها هستند با این حال این پتانسیل در پرسپولیس وجود دارد که به دور بعد صعود کند؛ اما نکته بسیار مهم این است که همه از تیم حمایت کنند هواداران پرسپولیس نباید با یک شکست از تیم قطع امید کند و نباید با یک پیروزی مغرور بشوند. آن‌ها باید از کادر فنی این تیم حمایت کنند تا آن‌ها بتواند با تمرکز و روحیه بالا به کارشان ادامه دهند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس