کد خبر 1018823
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
تارتار

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به شدت نسبت به کمبود امکانات در این تیم انتقاد کرد و اعلام کرد با این شرایط از نفت مسجدسلیمان می‌رود.

به گزارش مشرق، مهدی تارتار در مورد عملکرد نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر فوتبال کشورمان و حضور این تیم در رده هفتم جدول رده‌بندی لیگ برتر، گفت: کارشناسان باید در مورد تیم ما صحبت کنند. بازیکنان ما با جان و دل در زمین حضور پیدا می‌کنند و باهم یکدل هستیم.

وی ادامه داد: ما در پنج بازی از حریف خود عقب افتادیم، اما توانستیم به بازی برگردیم و حتی در دو بازی هم پیروز شدیم. این نشان می‌دهد بازیکنان ما در زمین می‌جنگند و دوست ندارد بازنده باشند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: نفت مسجدسلیمان سال گذشته در ۳۰ بازی ۲۳ امتیاز گرفت و در لیگ ماند، اما ما امسال با همان تیم در ۱۴ بازی ۲۲ امتیاز گرفتیم. حالا معلوم می‌شود که چه کار بزرگی در این تیم انجام داده‌ایم.

تارتار درباره بازی این هفته تیمش با پارس جنوبی جم و بازگشتش به شهر جم گفت: خیلی خوشحال هستم که به شهر جم برمی‌گردم من از آن شهر خاطرات خوبی دارم و مردم آن شهر به من لطف داشتند. البته الان برای موفقیت تیم خودم تلاش می‌کنم و می‌خواهیم مقابل پارس بازی خوبی به نمایش بگذاریم.

بیشتر بخوانید:

تارتار خطاب‌به خبرنگار:شما ترکیب تیم را بچینید

وی درخصوص وضعیت بد امکانات در تیم نفت مسجدسلیمان تاکید کرد: وضعیت امکانات ما در حد فاجعه است. تیم لیگ برتری هستیم، اما امکانات‌مان در حد لیگ دو است. شب قبل از بازی با سایپا ساعت ۵ صبح برق خوابگاه بازیکنان رفت تا ساعت ۱۲ ظهر! خیلی از بازیکنانم سرما خوردن و تا صبح لرزیدند.

سرمربی نفت مسجدسلیمان ادامه داد: امکانات ما در حد انتظارات نیست. با این شرایط در نیم‌فصل از نفت مسجدسلیمان جدا می‌شوم. با اینکه نصریان‌دوست به عنوان مدیرعامل باشگاه، ناصری به عنوان مدیرعامل شرکت نفت مسجدسلیمان و ظاهری به عنوان نماینده مجلس کمک می‌کنند، اما بازیکنانم سختی می‌کشند و امکانات افتضاح است.

تارتار افزود: ۳ روز قبل از همین بازی با سایپا خواستیم در زمین اصلی تمرین کنیم که دیدیم زمین را آب گرفته و مجبور شدیم تمرین تاکتیکی قبل از بازی را پشت دروازه انجام بدهیم! ما حتی زمین تمرین درست و حسابی هم نداریم.

وی در مورد شیطنت برخی افرادی که از تیم نفت مسجدسلیمان جدا شده‌اند گفت: ما روز گذشته یک بر صفر از سایپا عقب افتاد‌ه‌ایم بعد چند نفری که معلوم بود از کجا خط گرفته‌اند به بازیکن من فحاشی کردند. البته خدای جای حق نشسته و همان بازیکنان هم گل زدند، اما چرا باید به بازیکن من در زمین خودمان فحاشی شود؟ اصلا ما دیروز هم می‌باختیم، چه اتفاقی رخ می‌داد؟ مردم برخی‌ها را که دست‌شان از تیم کوتاه شده و منافع آن‌ها قطع شده بشناسند. این افراد شیطنت می‌کنند و تماشاگران ما را به دو دسته تقسیم کرده‌اند. این‌ها به برخی هواداران پول می‌دهند تا تیم ما را به هم بریزند. مردم باید این افراد را بشناسند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس