مهدی کیانی

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان گفت: شاید پولی برای برخی افراد کارت به کارت می‌شود که در بازی بی ربط شعار رئیس مافیا می‌دهند.

به گزارش مشرق،‌ مهدی کیانی در خصوص شرایط سپاهان و هجمه هایی که این روزها بابت داوری ها به این باشگاه و سرمربی این تیم وارد می شود صحبت های زیر را انجام داده است:

 باز هم یک بازی سپاهان تمام شد و در مورد داوری حرف و حدیث‌های زیادی مطرح شد.

ما هم به اشتباهات داوری اعتراض داریم اما همیشه از داوران دفاع کرده‌ایم. باید برای داوران وقت بگذارند تا آنها از لحاظ روحی و روانی شرایط خیلی خوبی برای قضاوت در بازی‌ها داشته باشند. شاید ایراد از این باشد که جو های الکی درست می‌کنند و تمرکز آنها را به  هم می‌ریزند. در آن بازی خوب بودیم  و به گل هم رسیدیم اما با اخراج محبی کارمان با 10 بازیکن مقابل شهر خودرو سخت شد. می‌توانستیم برنده این بازی باشیم اما این اتفاق نیفتاد. متاسفانه در این چند روز افرادی صحبت‌هایی را مطرح کردند که فکر نمی‌کنم اصلا فوتبالی باشند و یا شاید طرفدار تیم‌های دیگر هستند. 

در این بازی تیم شما هم از اشتباه داوری ضرر کرد، با این‌حال همه جا فقط صحبت از پنالتی گرفته نشده برای شهرخودرو است.

 اصلا دوست داشتیم پنالتی برای آنها را چه عمد یا چه غیرعمد بگیرد اما محبی را اخراج  نکند و پنالتی ما را هم بگیرد. در بازی با نساجی هم پنالتی روی قربانی را نگرفتند، در بازی با پارس جنوبی هم یک پنالتی برای ما گرفته نشد،. در بازی با سایپا هم به خاطر اشتباه داوری امتیاز دادیم، اما اینطور اعتراض نکردیم. برخی سایتی باز کرده‌اند و طرفدار تیم‌های دیگر هستند و حرف‌هایی را علیه ما مطرح می‌کنند. اگر جواب ندهیم یک جور است و اگر جواب بدهیم یک جور دیگر. با این حرف‌ها ما را زیر سوال برده‌اند و داوران را هم تحت فشار قرار داده‌اند. داوران هم بنده خدا هستند اما چرا این افراد روزهایی که داوران برای سپاهان اشتباه کرده‌اند را نمی‌گویند؟ همیشه به داوران احترام می‌گذاریم اما داوری به ضرر ما هم بوده است. 

نشست خبری بعد از بازی با شهرخودرو هم حواشی داشت که حتما در جریان هستی.

کسانی که آن طور سوال می پرسیدن، خودشان مافیا هستند. بی‌تربیتی کردند، من آنجا نبودم و اگر بودم حتما جواب آنها را می‌دادم. البته امیر قلعه‌نویی خودش بلد است که جواب این افراد را چگونه بدهد. او با سکوت و متانتش به این افراد اعلام کرد که در حد و اندازه‌ای نیستید که جواب شما را بدهم. این افراد برای تیم شهر خودرو نیستند و به اعتقاد من حتی برای شهر مشهد هم نیستند. آنها طرفدار تیم‌های دیگر هستند و شاید از جاهای دیگر می‌آیند که ما را زیر سوال ببرند. در زمین نمی‌توانند کاری کنند و می‌خواهند بیرون از زمین حاشیه درست کنند، این عادلانه نیست اما با تمام قدرت می‌جنگیم و ان شاءالله صددرصد قهرمان هستیم.

شب گذشته دربازی پرسپولیس-گل‌گهر شعار رئیس مافیا سر داده شد و به نظر می‌رسد این شعار در همه ورزشگاه‌های ایران به جز نقش جهان تبدیل به یک برنامه شده است.

افرادی هستند از جاهای دیگر خط می‌گیرند. آنها دنبال منافع خودشان هستند و ما می‌دانیم که از کجا خط می‌گیرند. شاید پولی برای آنها کارت به کارت می‌شود که در یک بازی بی ربط به سپاهان این شعارها را می‌دهند اما آدم نباید به خاطر این چیزها خودش را بفروشد. اگر طرفدار تیم دیگری هستند و تیم خودشان را دوست دارند چرا فقط تیم خودشان را تشویق نمی‌کنند؟ این‌ها هوادار نیستند. 

بیشتر بخوانید:

بیانیه قلعه‌نویی بعد از جنجال در مشهد

از کمیته انضباطی در این مورد خاص انتظار یا درخواستی نداری؟

کمیته انضباطی باید ورود کند. کمیته انضباطی در تمام استادیوم‌ها حضور دارد و باید این افراد را شناسایی کند. فوتبال ما باید روز به روز پیشرفت کند نه اینکه رو به پسرفت برود. زمانی تیم‌های قطری،‌اماراتی و ... آرزو داشتند که روزی با تیم‌های ایرانی هم گروه باشند. اما آنقدر برنامه‌ریزی خوب و دقیقی کردند که الان همه چیز ما را زیر سوال برده‌اند. باید به این سمت برویم و باید فوتبالمان را به جایگاه بالا برسانیم نه اینکه به دنبال تخریب دیگران باشیم. فوتبال ما خیلی کار دارد و باید به رفع اشکالات بپردازیم.

کمی از حاشیه‌ها و هجمه‌های اطراف سپاهان دور شویم. قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا انجام شد و تیم شما در گروه مرگ قرار گرفت.

در گروه سختی قرار گرفته‌ایم و کار دشواری داریم. البته در لیگ قهرمانان آسیا همه گروه‌ها سخت هستند چون تیم‌هایی که به این رقابت می‌آیند همه گلچین هستند و با تمام قدرت و امکانات پا به مسابقات می‌گذارند. ما هم تیم خیلی خوبی هستیم و به امید خدا برنامه‌ریزی می‌کنیم که از این گروه با سربلندی صعود کنیم.

*در این گروه قهرمان‌های دو کشور عربستان و قطر حضور دارند و تیم چهارم هم ممکن است العین امارات باشد، نگران بازی‌هایتان نیستی؟

به امید خدا ما هم از ایران به عنوان قهرمان وارد این گروه می‌شویم. نگران بازی‌های این گروه نیستیم، هرچه سخت‌تر باشد و هر چه تیم‌ها پرقدرت باشند به نفع ما است و می‌دانیم که باید محکم وارد این مسابقات شویم. باید در نیم فصل تقویت شویم، باشگاه این را می‌داند و به امید خدا در هر پستی که کادر فنی و سرمربی تیم تشخیص دهند بازیکنان حرفه‌ای جذب می‌شوند. ما باید در سه جام بجنگیم و به امید خدا نتیجه خوبی خواهیم گرفت. 

روز جمعه به مصاف پیکان می‌روید، این تیم در ورزشگاه آزادی استقلال تهاجمی را واقعا آزار داد. این بازی را چطور می‌بینی؟

در جام حذفی هم با این تیم بازی کردیم. پیکان کادر فنی باتجربه و بازیکنان توانمند و خیلی خوبی دارد. متاسفانه در هفته‌های اخیر به خاطر برخی مسائل یا بدشانسی نتوانستیم آنطور که باید و شاید نتیجه بگیریم. بازی با پیکان برای ما حکم مرگ و زندگی دارد و باید با تمام قدرت برویم که این سه امتیاز خانگی را بگیریم. جای اشتباه نداریم و ان شاءالله هواداران هم می‌آیند و کمک می‌کنند. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حانیه IR ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
    2 1
    مهدی کیانی بازیکن بی اخلاق و بی تربیتی است خداسزایش رابدهد انشاالله تعالی یامنتقم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس