حشمت مهاجرانی

سرمربی اسبق تیم ملی ایران گفت: باشگاه‌ها اگر بازیکنان خودشان را در اختیار تیم المپیک قرار نمی دهند بهتر است اصلا تیم را اعزام نکنیم چون واقعا سودی ندارد.

به گزارش مشرق، حشمت مهاجرانی اظهار داشت: در روزهای گذشته اخباری در خصوص برنامه ها و اردوهای تیم امید همچنین جلساتی در این خصوص شنیدم که قرار است به هر شکل از این تیم حمایت شود. این حمایت ها بسیار خوب است ولی کافی نیست. به اعتقاد من اینجا نقش باشگاه‌ها پررنگ و تعیین کننده است. باید دید در چنین مقاطعی غیرت و عرق ملی خودشان را چطور ثابت می کنند.

سرمربی اسبق تیم ملی ایران افزود: صعود به المپیک شاخصه های خاص خودش را دارد. من به کادر این تیم امید زیادی دارم. مجموعه ای که با حضور حمید استیلی، شاهرودی ، پیروانی و امامی فر شکل گرفته هم یک کادر جوان و کامل است و هم با اخلاق و حرفه‌ای. به این کادر اعتقاد دارم و باور دارم چنین جمعی پیش از این شکل نگرفته بود. همچنین می دانم فدراسیون هم از این تیم حمایت کرده است. سال گذشته همین بچه ها به بازی های آسیایی رفتند و چندین اعزام و بازی های تدارکاتی خوب داشتند. با این وجود در حال حاضر مساله مهم شکل گرفتن تیم در اردوی آخر است.

بیشتر بخوانید:

واکنش سرمربی سابق تیم ملی به اخراج ویلموتس

مهاجرانی ادامه داد: تا جایی که می دانم همه کشورهای عربی منطقه وارد اردو شده اند. قطر، امارات، عربستان حتی سوریه و عراق هم تمرینات خودشان را آغاز کرده اند. اگر قرار است تمرینات تیم ما هم آغاز شود باشگاه‌ها باید همکاری کنند. در این مقطع که کمتر از یک ماه فرصت داریم اگر بازیکنان خودشان را در اختیار تیم المپیک قرار نمی دهند بهتر است اصلا تیم را اعزام نکنیم چون واقعا سودی ندارد. اگر از منافع ملی و عرق و غیرت وطنی حرف می زنیم الان وقت اثبات این مسئله است. باشگاه‌ها در یک یا 2 بازی خودشان بپذیرند این چند بازیکن را به هر  دلیلی در اختیار ندارند. در همه جای دنیا اولویت تیم ملی است. همین بازیکنان از تیم های ملی جوانان و امید شناسایی شدند که امروز در باشگاه‌های ما بازی می‌کنند.

وی تاکید کرد: می دانم حمید استیلی ارتباط خوبی با همکاران خودش در باشگاه‌ها دارد اما من شخصا آمادگی هرگونه کمک و همراهی با این تیم را دارم و حاضرم خودم با تک تک مربیان لیگ تماس بگیرم و از آنها درخواست کنم در همین دو هفته پایانی یاور و حامی تیم المپیک کشورمان باشند و اجازه بدهند تمرینات و اردوهای پایانی این تیم در فرصت کوتاه باقی‌مانده با حضور تمامی بازیکنان برگزار شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس