کد خبر 1018737
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰
کاظم اولیایی

وزیر ورزش و جوانان برای انتخاب مدیرعامل جدید باشگاه استقلال در حال بررسی گزینه‌ها و برنامه‌های آنهاست و قرار است بزودی جانشین امیرحسین فتحی را انتخاب و معرفی کند.

به گزارش مشرق، سید کاظم اولیایی مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال یکی از گزینه‌های جدی جانشینی امیرحسین فتحی در این تیم است. اولیایی سه شنبه شب در نشستی طولانی با وزیر ورزش نقطه نظرات سلطانی فر را شنید و برنامه‌های خودش را که پیش از این کتبی ارائه داده بود، به صورت شفاهی نیز بازگو کرد.

در بخشی از این نشست که بیش از دو ساعت به طول انجامید، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و جمشید تقی زاده معاون امور مجلس، حقوقی و استان های وزارت ورزش هم حضور داشتند.

سلطانی فر بسیاری از جزییات و حواشی کنونی باشگاه استقلال را به همراه برخی اطلاعات مالی در اختیار اولیایی گذاشت و انتظاراتی که از مدیرعامل آینده این باشگاه دارد را نیز بازگو کرد.

بیشتر بخوانید:

نزدیک بود استقلال به لیگ دو سقوط کند

وزیر ورزش در پایان این جلسه تاکید کرد سه گزینه برای مدیریت استقلال دارد که بعد از جمع بندی نهایی، تا دو سه روز آینده مدیرعامل جدید از بین این سه نفر معرفی خواهد شد.

اولیایی پیش از این نیز در دو مقطع مدیریت استقلال را بر عهده داشته که در اولین مقطع از دوران مدیریتی‌اش آبی‌ها دو بار در فینال باشگاه‌های آسیا حضور داشته و یکبار نیز قهرمان این مسابقات شده‌اند. وی از جمله مدیرانی است که علاوه بر داشتن سابقه مدیریت در این باشگاه، در چند باشگاه دیگر از جمله برق و پاس مدیریت کرده است.

وزیر ورزش روز سه شنبه نیز نشستی با علی فتح الله زاده یکی دیگر از گزینه های مد نظرش برای مدیرعاملی باشگاه استقلال داشت اما تصمیم گیری در این مورد را به روزهای آینده و بررسی نقطه نظرات گزینه های دیگر موکول کرده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
    0 1
    فقط حاج فتل رو عشقه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس