کد خبر 1018648
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۰
کارشناسان شبکه های فارسی زبان

کارشناسان ویرانی طلب بی صبرانه آروزی جنگ در ایران را در سر می پرورانند و از طرفی با حضور در شبکه های فارسی زبان خارج از کشور و در آن سوی آب ها برای مشکلات مردم ایران اشک تمساح می ریزند!

به گزارش مشرق، کارشناسان شبکه ماهواره ای مدت هاست که سعی دارند با ارائه تصویری سیاه از ایران و با موج سواری بر روی مشکلات معیشتی- که همگان به آن اذعان دارند و بخش مهمی از آن به دلیل فقدان مدیریت صحیح می باشد- ایران را ویران تر از کشورهای جنگ زده همچون سوریه نشان دهند تا با این روش، کشور را به سمت ویرانی، اغتشاش و شورش سوق دهند.

تورج اتابکی، از جمله کارشناسان شبکه های فارسی زبان خارج از کشور در صفحه توئیتر خود و در راستای سیاه نمایی از وضعیت ایران نوشت: « دیگر احتیاج نداریم که ما را از سوریه شدن یا هر جای دیگری بترسانند. وضعیت امروز ما مایه ی عبرت دیگران است. دیگران باید بترسند که شبیه ما نشوند. باید بترسند از تورم مزمن دو رقمی، از رشد اقتصادی منفی، از قطعی کامل اینترنت، از کشتار وسط خیابان. دیگران باید آرزو کنند که "ایران" نشوند.»

این توئیت اتابکی با واکنش کاربران فضای مجازی همراه شد و علی واعظ، از فعالان رسانه ای در این خصوص نوشت: «نترسیم؟! سوریه شدن ایران یعنی ۳۰ میلیون آواره فرامرزی، ۱۶۰۰۰۰۰ کشته، %۷۰ افت اقتصاد، محو نصف شهرها و زیرساختها، فقدان گاز و برق و تجزیۀ %۴۰ میهن. این «پروفسور» و پای ثابت تحلیلگری #منوتو و #ممل_ارّه_اینترنشنال خودش خنگ است یا شیادی است در پی تحمیق مخاطب؟!»

امیر علی ابوالفتح، از تحلیلگران سیاسی نیز در پاسخ نوشت: « شما یا از وضعیت کنونی ایران بی خبری یا از وضعیت کنونی سوریه . حتی با بدبینانه ترین ارزیابی ها هم نمی شود وضعیت ایران را با سوریه مقایسه کرد . همین بس که در سوریه نیم میلیون سوری کشته شدند و چند میلیون دیگر آواره ، آیا در ایران چنین بوده است؟!»

به هر حال این کارشناسان ویرانی طلب بی صبرانه آروزی جنگ در ایران را در سر می پرورانند و از طرفی با حضور در شبکه های فارسی زبان خارج از کشور و در آن سوی آب ها برای مشکلات مردم ایران اشک تمساح می ریزند!

منبع: جام نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • SE ۰۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
    36 4
    این پروفسور یک بهایی زاده ست....بهایی جماعت قبله اش همیشه رو به عکا درکشورک جعلی یهودی ست......ایران کیلویی چنده.....بهایی همیشه نوکر انگلیس و اسرائیل بوده و خواهد بود
  • IR ۰۴:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
    23 4
    هر طرف اپوزیسیونو می نگری چند تا پیرپاتال اوراقی در حال وراجی اند
  • IR ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
    18 3
    از اقای # اتابکی # باید هم انتظار تحلیل های # آبکی # داشت
  • محمد IR ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
    25 4
    این جماعت شیاد اساسا به فکر ایران وایرانی نیستن حرفی میزنن ومبلغی میگیرندوابگوشتشان باراست وبرمردم ایران بلاهت این قوم روشن است هرمعرفتی که مرد بنگی گوید............
  • فدائی امامت و ولایت IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
    14 4
    بیش از چهل سال است که شیطان بزرگ ، اقمار صهیونیستی / اروپائی و اعرابش و عوامل سرسپرده داخلیش با هر حیله و ترفندی در نابودی نظام اسلامی تلاش نموده اند ، که الحمدلله نتوانسته اند به اهداف شومشان برسند و ان شاءالله در این آرزو به درک واصل خواهند شد. ، میدانید چرا؟ چون هر که با آل علی در افتاد ور افتاد.
  • فرهاد صحرانورد شیخ حسن IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
    28 4
    حماقتی که پرفسور اتابکی حمل می نمایند همانند شغال زردی است که در سر بی مخ خود برای به زانو در آوردن ملت رشید ایران دارد استمرار دائمی داشته ودر طی چهل سال کذشته هر روز وهر شب به نوچه های خود وعده پیروزی بیست وچهارساعته می دهند به فضل الهی این آرزو را به گور خواهند برد چون عماریون وحیدریون گوش به فرمان ولی امر ومولی وسرور خود هستند مرشدی که با دید عمیق وبینش الهی تمامی حرکتهای موزیانه دشمنان انقلاب اسلامی را رصد می نماید وقبل از این که آنها مبادرت به شیطنت نمایند اوست که با سخرانی های مدبرانه کیدها وحیله های روباهان دوران را افشا می سازد. پیش مرگان ولایت
  • IR ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
    14 3
    ببین اگه برای ایران این وضع پیش بیاد وضع سرزمینهای اشغالی و عربستان وبحرین وامارات واقتصاد جهان چطور میشه واقعا" توفیلمهای آخرالزمانی هم دیده نشده
  • FR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
    19 2
    تمام ایرانیهای ویرانی طلب در خارج از کشور دیوانه شده اند ! اتفاقا بدلیل اینکه چرا ایران ویرانه نشده است......
  • IR ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
    8 2
    یعنی اونقدری که تو عمرم به این اپوزیسیون خندیدم، به اکبر عبدی نخندیدم.. :))))))))

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس