اختصاصی/ مصری: قالیباف نامزد انتخابات مجلس نمیشود

رسانه‌های اصلاح‌طلب طی روزهای اخیر شایعات زیادی را علیه محمدباقر قالیباف، نامزد آینده مجلس شورای اسلامی ساخته‌اند.

به گزارش مشرق، همزمان با ورود محمدباقر قالیباف، شهردار اسبق تهران به کارزار انتخابات، شایعاتی زیادی علیه او از جانب رسانه‌های مخالف وی در فضای رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی ضدانقلاب به راه افتاد.

بیشتر بخوانید:

قالیباف: خدا همان خدای زمان جنگ است؛ اگر در اقتصاد درست حرکت کنیم

به تازگی نیز یکی از رسانه‌های خبری، تیتر تقطیع شده‌ و جهت دار «اظهارات عجیب قالیباف: دوستان انقلابی، دور هم جمع شوید و مرگ بر آمریکا بگویید» را برای صحبت‌های امروز قالیباف انتخاب کرد.

واقعیت

این درحالی است که مراجعه به صوت سخنان قالیباف درجلسه امروز جمعیت پیشرفت و عدالت استان کرمان نشان می‌دهد که وی با اشاره به سخنان رهبری گفته: «راه مبارزه با آمریکا کار است و کار است و کار».

قالیباف ادامه عنوان کرد: «دوستانی که دلداده انقلابید، دور هم جمع بشوید، شعار بدهید، حتما لازم است و باید باشد، این شور و شعور باید باشد. باید کار کنیم و این کشور را به پیش ببریم و فقر و محرومیت و فساد و تبعیض را از این مملکت از بین ببریم. اما اساس مبارزه با آمریکا این است هر کار بکنیم و این کار را نکنیم آب به آسیاب دشمن ریختیم.»

دانلود

این رسانه‌ها با تقطیع صحبت‌های قالیباف که به مدیر جهادی مشهور است سعی کردند  تا وی را در نگاه مردم  فردی شعار زده نشان دهند.

در زمان ثبت‌نام محمدباقر قالیباف برای انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز عده‌ای دیگر از رسانه‌های اصلاح‌طلب مدعی شده بودند  که وی بدون نوبت ثبت نام کرده درحالی که مدتی بعد مشخص شد وکیل وی پیش از قالیباف در محل ثبت‌نام حضور پیدا کرد و کارهای پیش ‌ثبت‌نام را انجام داده بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عربی IR ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
    18 2
    درود بر قالیباف
  • IR ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
    15 1
    حاج آقا قالیباف خدا رو داره.چقدر کوته فکرند یک نفر هم که میخواهد خدمت بکند نمی ذارند.!!!
  • محمد IR ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
    17 1
    سردار خدا نگهدار تو روحانی واصلاح طلبان فدا تو
  • IR ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
    27 1
    ایشالا که قالیباف رای بیاره
  • IR ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
    7 1
    اقای دکتر قالیباف با مدیریت جهادی و انقلابی و کارامد و دلسوز شجاع وانچه که در بیلان عملکردش واقعا در سالهای اخیر در سمتهای مختلف شاهد بودیم....
  • DE ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
    1 1
    یک قالیباف امیدوارم صد تا بشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس