جلالی

سرمربی تیم فوتبال گل گهرسیرجان گفت: می‌توانستیم امروز مقابل پرسپولیس بازنده نباشیم، برایم توجیه نیست چرا گل اول را خوردیم.

به گزارش مشرق، مجید جلالی بعد از باخت 2 بر یک مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت: می‌توانستیم در این بازی بازنده نباشیم. یک بازیکن با کیفیت در چنین مواقعی به کار می‌آید. وقتی بازی قفل است و حریف مستاصل است یک بازیکن کلیدی می تواند قفل را باز کند. 

بیشتر بخوانید:

برتری پرسپولیس مقابل گل گهر/ شاگردان کالدرون در یک قدمی استقلال +عکس، فیلم و جدول

وی افزود: شاید ما بازیکن کلیدی نداشتیم. بعد از خوردن گل مجبور به باز کردن بازی شدیم. حریف روی یک موقعیت دو گل به ما زد زیرا آنقدر حرفه‌ای است که چنین کاری بکند. ما خوب می‌دویم و پیشرفت کارمان را نشان می‌دهیم اما نتیجه لازم را به خاطر اشتباه‌های کوچک نمی گیریم. برایم توجیه نیست که چرا گل اول را خوردیم. آنچه در بازی انجام شد ما می‌توانستیم بازنده نباشیم.

جلالی در مورد اینکه شاید بازیکنان تیم شما استرس سقوط دارند که مرتکب اشتباهات می‌شوند، گفت: شاید همین مسایل است که باعث می شود اشتباه بچگانه کنیم. بازی ما مقابل شهر خودرو را ببیند باید برنده می شدیم. یا بازی امروزمان یا مسابقه با نفت مسجدسلیمان را ، شاید استرس بالا باعث شده بازیکنان بد بازی کنند. می‌خواهم در بازی بعدی جدول بزرگی از لیگ بیاورم و آن را مقابل بازیکنان پاره کنم تا به آنها بگویم که مسایل قبلی را کنار بگذارید.

وی در مورد بدرفتاری برزای گفت: وقتی بازیکنی در چنین ورزشگاهی بازی می‌کند باید حرفه‌ای تر باشد. بازیکن حریف او را تحریک کرد. اگر بازیکنی کامل شده باشد چنین رفتاری نمی‌کند. می توانستیم آن وقت را تلف نکنیم. چرا باید خودمان را 10 نفره کنیم و وقت را هم از دست بدهیم حریف توپ را به بیرون می زد و چرا این کار را کردیم. این همان اشتباه هایی است که می‌گویم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس