نتانیاهو و گانتز

بر اساس نظرسنجی که انجام شده ساکنان سرزمین‌های اشغالی رهبر حزب آبی و سفید را برای نخست وزیری به رهبر حزب لیکود ترجیح می‌دهند.

به گزارش مشرق، اغلب ساکنان اراضی اشغالی فلسطین معتقدند که «بنی گانتز» رهبر حزب آبی و سفید از «بنیامین نتانیاهو» رهبر حزب لیکود برای نخست وزیری این رژیم مناسبت‌تر است.

بیشتر بخوانید:

آخرین تلاش‌ نتانیاهو برای تشکیل کابینه با درخواست از لیبرمن

بر اساس نظرسنجی که سایت خبری «والا» روز سه‌شنبه انجام داده، ۳۸ درصد صهیونیست‌ها معتقدند که گانتز برای نخست وزیری مناسبت‌تر است این در حالی است که ۳۷ درصد آنها معتقدند که نتانیاهو می‌تواند نقش بهتری در این پست ایفا کند. البته ۱۶ درصد پرسش‌شوندگان نیز گفته‌اند که هیچکدام از این دو برای نخست وزیری مناسب نبوده و ۹ درصد نیز نظری نداشتند.

در صورتی که تا فردا کابینه تشکیل نشود رژیم صهیونیستی ناگزیر باید به سمت برگزاری سومین انتخابات حرکت کند. این در حالی است که بر اساس نظرسنجی‌ها، بعید است که انتخابات جدید هم تغییری در وضعیت کنونی ایجاد کند.

از سوی دیگر نتانیاهو حتی در حزب خود، «لیکود» هم با مشکل مواجه شده و شماری از هم‌حزبی‌هایش ریاست وی را به چالش کشیده‌اند. نتانیاهو در حال حاضر با سه اتهام سنگین قضایی روبروست و در صورت از دست دادن قدرت ممکن است تحت تعقیب قرار گیرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس