اسراییل

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی باز هم ایران را تهدید به اقدامی نظامی کرد.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، اسرائیل کاتز وزیر خارجه رژیم صهیونیستی، مجددا به گزافه گویی علیه ایران پرداخت.

بیشتر بخوانید:

وزیر صهیونیست ایران را تهدید کرد

واکنش وزارت خارجه ایران به تهدیدات رژیم‌صهیونیستی

وی ادعا کرد: ما اجازه دست یابی ایران به سلاح هسته ای را نخواهیم داد و اگر این گزینه آخر باشد دست به اقدام نظامی خواهیم زد و هیچ تهدیدی نمی تواند، ما را باز دارد. ما می دانیم که چگونه با قدرت به هر تهدید و حمله ای پاسخ بدهیم.

گفتنی است که کاتز چند روز قبل هم در گفتگو با یک رسانه ایتالیایی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا اسرائیل گزینه حمله به ایران را بررسی می کند، ادعا کرده بود: بله این گزینه در دست بررسی است. ما به ایران اجازه تولید سلاح هسته ای یا دستیابی به آن را نخواهیم داد. اگر اقدام نظامی راه احتمالی توقف آن باشد ما در این راستا حرکت خواهیم کرد و آماده هستیم.

این در حالی است که نفتالی بنت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز یکشنبه گذشته در نشستی در شهر قدس اشغالی مدعی شده بود: آنچه ایران در سوریه و لبنان انجام می دهد ما را وادار می کند که سوریه را به ویتنام آنها تبدیل کنیم. ایران در لبنان حضور دارد و در راستای تاسیس پایگاههایی در سوریه و غزه حرکت می کند و اسرائیل با هر حمله ای با بازدارندگی قوی برخورد خواهد کرد و به جای عملیات مهار سابق دست به حمله خواهد زد. سوریه به ویتنام جدید ایران در صورتی که ایرانی ها به عدم خروج از سوریه اصرار ورزند، تبدیل خواهد شد. اسرائیل در این راستا با هر ابزاری که باشد، حرکت می کند.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ادعا کرده بود: اسرائیل سال ۲۰۲۰ با چالشهای فراوانی روبرو خواهد شد. برکسی پوشیده نیست که ایران به دنبال ایجاد حلقه آتشین در اطراف اسرائیل است. ایران در لبنان حضور دارد و به دنبال تقویت حضور خود در سوریه و غزه و دیگر مناطق است. ما باید از مرحله بازدارندگی به مرحله حمله روی آوریم. ما توان بیرون کردن آنها را داریم و آماده هر عملیاتی چه در سوریه یا لبنان یا غزه است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
    3 0
    یا زر زیادی نزن و یا اگه جرأت داری حمله کن
  • IR ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
    2 0
    تو عددی نیستی
  • IR ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
    3 0
    تهدید و عصبانیت زیاد ناشی از عجز و ناتوانی صهیونیسم بین الملل است.جرات داری بیا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس