کد خبر 1018502
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳
کاهش 1،8 درصدی قیمت مسکن در آبان ماه/رونق معاملات ادامه دارد

تقاضا برای خرید آپارتمان‌های نقلی نوساز بسیار اندک است و عمده مراجعان به بنگاه‌ها با توجه به سطح بودجه خود، سراغ آپارتمان‌های میانسال در گروه املاک تا ۶۰ مترمربع را می‌گیرند.

به گزارش مشرق، موجودی آپارتمان‌های نقلی و نوساز در بازار مسکن بسیار محدود است و همین موضوع سبب شده فروشندگان تصور کنند قدرت چانه‌زنی بیشتری نسبت به متقاضیان خرید بر سر قیمت دارند؛ این در حالی است که واسطه‌های ملکی می‌گویند تقاضا برای خرید آپارتمان‌های نقلی نوساز بسیار اندک است و عمده مراجعان به بنگاه‌ها با توجه به سطح بودجه خود، سراغ آپارتمان‌های میانسال در گروه املاک تا ۶۰ مترمربع را می‌گیرند.

بیشتر بخوانید:

بررسی فایل‌های موجود از گروه آپارتمان‌های تا ۶۰ مترمربع و زیر ۵ سال ساخت نشان می‌دهد، قیمت‌های پیشنهادی بالاتر از سطح قیمتی منطقه در این گروه افزایش یافته است.

در عین حال واسطه‌ها می‌گویند اصرار بر افزایش قیمت، به منزله افزایش قیمت نیست و در گروه آپارتمان‌های نقلی نیز همچون دیگر گروه‌های ملکی، برخی از فروشنده‌ها پس از اطلاع از تغییر قیمت سوخت، در بازاری که مشتری وجود ندارد قیمت اعلامی خود را افزایش داده‌اند که در اغلب موارد به معامله منجر نشده و فعلا نمی‌توان از تغییرات قیمتی این گروه از املاک خبر داد.

در حال حاضر تنها یک گروه از آپارتمان‌های کوچک‌متراژ بازار نسبتا بهتری نسبت به گروه‌های سنی مختلف دارند و آن آپارتمان‌های ۱۰ تا ۱۵ سال ساخت هستند که هم قیمت مناسبی دارند و هم تسهیلات خانه‌اولی‌ها با این شرایط سنی به آن‌ها تعلق می‌گیرد.

خرید آپارتمان نقلی در تهران چقدر خرج دارد؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس