گفتگو|پیرهادی: درخواست‌های از قالیباف برای کاندیداتوری مجلس شده است

ادعای برخی افراد که حتی ممکن است بر اساس شخص های انقلابی و در میان مردم، پذیرش چندانی نداشته باشد، نباید موجب دلسردی عموم علاقمندان به نیروهای انقلاب شود.

به گزارش مشرق؛ با پایان یافتن دوره ثبت نام انتخابات مجلس، برخی افراد با مراجعه به احزاب و تشکل ها، اعلام می کنند که طبق مذاکرات و هماهنگی های انجام شده، قرار است به عنوان خروجی شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه خود معرفی شوند و حتی برخی شنیده ها حاکیست که برخی با همین عنوان، به دنبال فعال کردن ستاد و جمع کردن هوادار هستند.

محسن پیرهادی، سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان در رابطه با ادعای برخی افراد در مورد قطعی شدن حمایت از آن ها، گفت: با قطعیت می گویم که هنوز در هیچ یک از حوزه های انتخابیه، هیچ نامزدی قطعی نشده است و هنوز به مرحله تعیین فهرست هایی نهایی نرسیده ایم. البته طبیعی است که برخی بخواهند خود را بر سر زبان ها بیندازند، اما معرفی شدن به عنوان خروجی شورای ائتلاف، مراحلی دارد که از جمله مهم ترین آن ها، نظرسنجی از عموم مردم در هر حوزه انتخابیه است.

پیرهادی در پایان افزود: ادعای برخی افراد که حتی ممکن است بر اساس شخص های انقلابی و در میان مردم، پذیرش چندانی نداشته باشد، نباید موجب دلسردی عموم علاقمندان به نیروهای انقلاب شود. مطمئن باشید که ساز و کار اعلام شده و به ویژه انتخاب بر اساس نظرسنجی را مو به مو اجرا خواهیم کرد. ضمن آن که تنها مرجع رسمی اعلام اخبار ائتلاف، رئیس محترم شورا یا سخنگوی ائتلاف هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس