کد خبر 1018482
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷
روزبه چشمی

مدیر برنامه‌های روزبه چشمی گفت که پیشنهاد باشگاه ترابوزان اسپور ترکیه به این بازیکن را به مسئولان باشگاه استقلال واگذار کرده‌اند.

به گزارش مشرق، مدیر برنامه‌های روزبه چشمی در ارتباط با بحث پیشنهاد باشگاه ترابوزان اسپور ترکیه به روزبه چشمی گفت: چشمی در یکی دو سال اخیر با چند پیشنهاد خوب مواجه شده و اخیرا هم جدا از تیم ترابوزان اسپور، چند تیم دیگر هم خواهان جذب این بازیکن هستند. در بازی با شهر خودرو هم دو نماینده این باشگاه ترکیه‌ای به تهران آمدند تا بازی روزبه را ببینند. چشمی با استقلال قرارداد دارد و ما هم این پیشنهاد را به مسئولان باشگاه واگذار کردیم. فکر می‌کنم آقای منزوی هم در جریان این پیشنهادها قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

استراماچونی: باید به دادگاه بروم

کریمی با اشاره به دریافتی‌های کم چشمی و فرشید باقری در این فصل تاکید کرد: من در این زمینه هم گلایه دارم. برخی عنوان می‌کنند که بازیکنان استقلال سی درصد پول گرفته‌اند در حالی که اینطور نیست و میزان پرداختی‌ها متفاوت است. روزبه بابت این فصل 3.6 درصد پول گرفته و دریافتی باقری هم صفر درصد است، این در حالی است که باقری بابت فصل گذشته هم 20 تا 25 درصد طلب دارد. آیا این درست که چنین وضعیتی برای بازیکنان ایجاد شود؟ دریافتی روزبه و باقری در حد فاجعه است و ما انتظار داریم که باشگاه استقلال در این زمینه همکاری لازم را انجام دهد تا مشکلات این دو بازیکن هم برطرف شود.

این مدیر برنامه گفت: بازیکنی مثل مرتضی آقاخان هم که مصدوم شده است، شرایط سختی دارد. این بازیکن از فصل گذشته 20 تا 30 درصد پول گرفته است و حتی به پیشنهاد خود آقاخان قرارداد این بازیکن که مصدوم شده بود نصف شد. آقاخان بابت امسال هم پولی نگرفته و بابت کارهای پزشکی‌اش حتی پول قرض می‌کند. این وضعیت اصلا جالب نیست.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس