کد خبر 1018470
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱
امیرحسین حسینی

دارنده مدال نقره کشتی فرنگی جوانان جهان بیان کرد: مسئولان تیم هیات کشتی خراسان جنوبی از دادن مبلغ اندک قراردادهای کشتی‌گیران با وجود گذشت ۲ ماه از اتمام لیگ خودداری کرده اند.

به گزارش مشرق، امیرحسین حسینی با انتقاد از مسئولان هیأت کشتی خراسان جنوبی در تسویه حساب با فرنگی‌کاران این تیم در لیگ برتر کشتی فرنگی علی‌رغم گذشت زمانی در حدود ۲ ماه، اظهار کرد: متاسفانه با وجود این که حدود ۲ ماه از پایان لیگ برتر کشتی فرنگی می‌گذرد، موفق به دریافت مبلغ قراردادهای اندک خود نشده‌ایم و مسئولان تیم هیچ توجهی به درخواست کشتی‌گیران ندارند. بارها با مسئولان سازمان لیگ نیز تماس گرفتیم اما فایده‌ای نداشت و به حقمان نرسیدیم.

بیشتر بخوانید:

گلایه‌های به‌حقِ بنا و کشتی‌گیران معترض

وی با بیان اینکه مجموع طلب کشتی‌گیران و مربیان تیم هیات کشتی خراسان جنوبی به ۵۰ میلیون تومان هم نمی‌رسید، گفت:  مگر قراردادهای ما چقدر است که از پرداخت آن طفره می‌روند؟ پول کشتی‌گیر جماعت مگر خوردن دارد؟ ما مثل برخی رشته‌ها میلیاردی پول نمی‌گیریم. قرارداد خود من فقط ۵ میلیون تومان بود و مجموع قراردادهای تمام اعضای تیم فکر نکنم به ۵۰ میلیون تومان هم برسد که مبلغ واقعاً ناچیزی است اما حقمان را نمی‌دهند.

دارنده مدال نقره کشتی فرنگی جوانان جهان گفت: من برای این تیم ۴ کشتی در لیگ گرفتم و هر بار قبل از مسابقه مطالبات را به  روز آینده و هفته بعد حواله می‌دادند و با قسم دروغ ما را راضی به رفتن روی تشک می‌کردند. سرمربی تیم هم تنها ۲ میلیون دریافتی داشته است. مسئولان این تیم در بدقولی شهره هستند و حتی از کشتی‌گیرانی که برای این تیم در لیگ دسته اول کشتی گرفته‌اند، شنیده‌ام که پول‌های آنها نیز پرداخت نشده است.

حسینی با اشاره به وضعیت نامناسب این تیم در طول رقابت‌های لیگ، خاطرنشان کرد: برای اینکه کمترین پول را خرج کنند  برای هر مسابقه به گونه‌ای برنامه‌ریزی می‌کردند که با حداقل امکانات و در بدترین شرایط تیم اعزام و اسکان داده شود. نمی‌دانم چرا مسئولان سازمان لیگ به داد کشتی‌گیران این تیم نمی‌رسند و حق ما را نمی‌گیرند؟ چرا باید بدون نظارت هر تیمی وارد لیگ شود تا این مشکلات را برای مربیان و کشتی‌گیران بوجود بیاورند؟

وی ادامه داد: من اگر ۵ میلیون تومانم را بگیرم قصد دارم آن را به یک موسسه خیریه بدهم اما بچه‌های دیگر واقعا نیاز به همان یک یا دو میلیون تومان قراردادشان دارند. برخی کشتی‌گیران حتی کرایه رفت و آمدشان را ندارند و دو میلیون تومان خیلی به آن‌ها کمک می‌کند. ۲ نفر از کشتی‌گیران تیم با مشورت من برای این تیم کشتی گرفته‌اند و حالا من مانده‌ام و خجالت و شرمندگی این دوستانم. کمترین قرارداد در لیگ مربوط به ما بود اما همین مبلغ کم را نیز به کشتی‌گیران نمی‌دهند.

فرنگی‌کار سابق تیم ملی در پایان با بیان اینکه با قدرت و انگیزه بالا تمریناتش را جهت رسیدن به دوبنده تیم ملی دنبال می‌کند، خاطرنشان کرد: بعد از ورود محمد بنا هیچوقت این فرصت را پیدا نکردم که خودم را به او اثبات کنم. هیچوقت از تمرین غافل نشدم و منتظرم از کوچکترین فرصتی برای اثباتم استفاده کنم. در بیشتر تورنمنت‌های بزرگ دنیا کشتی گرفتم و به مدال رسیدم. در انتخابی جام تختی کشتی می‌گیرم و هدفم رسیدن به دوبنده تیم ملی است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس