کد خبر 1018469
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵
لیگ قهرمانان آسیا

تیم فوتبال سپاهان در حالی در گروه چهارم لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت که اصلی‌ترین حریف این تیم برای صعود، النصر عربستان است.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال سپاهان در گروه D لیگ قهرمانان آسیا به مصاف النصر عربستان، السد قطر و برنده العین امارات با  با برنده بنیادکار ازبکستان و الزوراء عراق خواهد رفت. گروهی که با حضور السد و النصر سخت به نظر می‌رسد و شاگردان قلعه‌نویی هم کار دشواری برای صعود دارند.

النصر عربستان؛ قهرمان سرسخت عربستانی

سپاهان در حالی باید به مصاف تیم زردپوش عربستانی برود که پارسال با ناکام گذاشتن الاهلی و الهلال، پس از چهار سال دوباره قهرمان این کشور شد. تیم رده دوم لیگ عربستان که هم‌امتیاز با الهلال صدرنشین است، ستاره‌هایی چون احمد موسی نیجریه‌ای (کاپیتان سابق تیم ملی نیجریه)، برد جونز استرالیایی (دروازه‌بان اسبق لیورپول)، نورالدین آمرابات (ملی‌پوش مراکشی) و مایکون برزیلی (ستاره سابق پورتو و گالاتاسرای) در ترکیب خود دارد و باید دید شاگردان قلعه‌نویی در دو بازی در زمین بی‌طرف می‌توانند کاری برابر این تیم به پیش ببرند یا خیر.

بیشتر بخوانید:

سپاهان در گروه مرگ،پرسپولیس به الدحیل خورد/ کار راحت استقلال و شهرخودرو +عکس

السد قطر؛ تیم خسته ژاوی

تیم خسته ستاره سابق بارسا پس از این که با ناداوری برابر الهلال در نیمه نهایی فصل ۲۰۱۹ لیگ قهرمانان آسیا از این مسابقات حذف شد، هنوز نتوانسته کمر راست کند و اوضاع خوبی در لیگ ستارگان قطر ندارد. البته تیم قطری از بهترین بازیکن‌های آسیا در دو سال اخیر یعنی عبدالکریم حسن و اکرم عفیف بهره می‌برد و دلخوش به ستاره‌هایی چون گابی و بغداد بونجاح است.

نماینده قطر دو سال است که در مرحله نیمه نهایی متوقف می‌شوند و امسال می‌تواند فرصت خوبی برای انتقام از سایر تیم‌های آسیایی داشته باشد.

شانس بیشتر العین نسبت به الزوراء و بنیادکار

تیم سوم امارات در حالی باید به برنده الزوراء و بنیادکار برود که فصل پیش آمار خوبی نداشت و به رده چهارم این کشور رسید. نماینده عراق یعنی الزوراء به دلیل تعطیلی لیگ عراق از شرایط بازی دور است و تنها سه بازی در لیگ انجام داده و پنج امتیاز کسب کرده است. همچنین بنیادکار فصل گذشته، سال خوبی را پشت سر نگذاشت و در رده سوم قرار گرفت تا به پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس